Gå til innhold

salg av brudekjole

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest lykkelig-gift

Hei. Lurer på om noen vet sånn ca. hvor lang tid det tar å få annonsen sin inn i et ukeblad for å selge brudekjolen etter den er brukt?

Noen spesielle plasser en lett får solgt kjolen sin, enten i aviser, blader eller på nett?

Råd og erfaringer på området angående salg av brudekjole tas imot med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

www.finn.no

www.dbas.no

www.qxl.no

www.kvinneguiden.no ( bruktmarkedet)

husk pliiis

* Merke, og nummer på kjolen

* grundig beskrivelse, med størrelse!!

* tydelige bilder fra flere vinkler

* PRIS

* hvor kjolen befinner seg

Ønsketips fra en som har brukt MYE tid på å finne kjole på bruktmarkedet... ( og som endte med å kjøpe helt ny!! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare annonsert her på KG, la den ut i januar/februar, har nå mest sannsynlig fått solgt den. Har hatt to interesserte tidligere; en interessert som jeg sendte den til så hun fikk prøve den, pluss det var en mann som var kjempeinteressert, han skulle ikke ha den til bryllup, han håpte vel jeg skulle gå ned mer i pris..........

Jeg sier det samme: Skriv str og to ord om kjolen i tilttelen. Ikke bare drømmekjole til salgs. Det er så kjedelig å måtte klikke på alle kjolene. Skriv f.eks Pronovias str 42.

Og helst bilde............ Jeg kikket alltid på de med bilde først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønner det seg å avertere kjolen i noe ukeblad? Norsk Ukeblad, Allers etc?

Eller er det ok bare å ha den på nettet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser at det ofte er brudekjoler i Hjemmet o.l. Aner ikke om de får solgt kjolene sine, men det er jo kjempemange som leser disse bladene, og her får de et kjempebra bilde i annonsene sin. Jeg har studert slike annonser siden jeg var bitteliten og drømt meg bort. Fant jeg kjoler jeg likte veldig godt, klippte jeg de ut......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest en annen tråd her om dette. Der var det en som sa at det gikk mye fortere å få solgt kjolen via annonser i ukeblader som feks Hjemmet enn her på KG. Skal man selge kjolen på nett, har jeg inntrykk av at det er lettere å få solgt kjoler på qxl.no enn på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På qxl må du betale en liten del av salgssummen til qxl. Men hvis du får høyere pris på qxl går jo det opp i opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...