Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter ett år med masing, så har jeg og kjæresten min flyttet sammen!! På en måte har en stor tung klump i magen min forsvunnet, men på den andre siden skjønne jo jeg at noe må jo være galt siden det tok så lang tid før han ville. Men vi får se hvordan det går, er bare lei av å krangle om å flytte, så no har vi jo ikke noe mer å krangle om da:)

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

hvor lenge har dere vært sammen?

Skrevet
Etter ett år med masing, så har jeg og kjæresten min flyttet sammen!! På en måte har en stor tung klump i magen min forsvunnet, men på den andre siden skjønne jo jeg at noe må jo være galt siden det tok så lang tid før han ville. Men vi får se hvordan det går, er bare lei av å krangle om å flytte, så no har vi jo ikke noe mer å krangle om da:)

trenger ikke nødvendigvis være at at noe er galt.. kanskje han bare har vært redd.. uansett, lykke til! å bo sammen med den du elsker er kanskje noe av det beste som fins :)

Gjest Gjest_Trond_*
Skrevet

:skratte:

HerreG! Har du mast på han i 1 år?? Stakkars mann!

Håper dere ikke finner noe nytt å krangle om, for du gir deg ikke----

Gjest *nurket*
Skrevet

Stakkars mann. Mast på han i 1 år!!! Hvorfor i huleste mase om det, så han føler seg tvunget til å flytte sammen med deg. Kjempe lurt du! Not!

Skrevet (endret)

...

Endret av Fren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...