Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Starya
Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle laste ned denne istedet for kazaa, men hvorfra?

Jeg søkte på kazaa i google, og der kom det opp flere adresser, com, tk, nl... Litt forvirra.

Noen som har kazzalite som kan sparke meg i rett retning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjølv har eg brukt .com - men .nl var nyare, så no lasta eg ned ny versjon derifrå. (.tk same versjon som .nl)

Ser forresten det står "official site" på .tk-siten :pirat:

Gjest Starya
Skrevet

Ja, jeg ble litt forvirret av det der "official site"-greiene.. :-?

Da titter jeg innom .nl og ser meg omkring. 8)

Gjest Starya
Skrevet

Okay, nå har jeg lastet ned.. Og det første som skjer er at jeg får meldingen "klconfig har forårsaket en feil...." Liker ikke sånne meldinger jeg...

Også må jeg innrømme jeg synes det er litt "skummelt" å få beskjed om at jeg installerer noe som er ulovlig..

"Please note that installing this software is ILLEGAL and is in violation of the Kazaa Media Desktop Terms of Use. If you do, however, install the software contained in this package, you agree to take ALL responsiblity for your actions."

Men, hva er nå egentlig det verste som kan skje...? :-?

Gjest Starya
Skrevet

Hmm, en annen ting.. Fikk meldingen om at kl hadde forårsaket en feil i KERNEL32 DLL )hva nå det er) og ville bli avsluttet. :-? Noe å bekymre seg over?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jepp, jeg lurer også på hva som er forskjellen mellom Kazza og Kazza Lite??? :o

Skrevet

Jeg lurer også på forskjellen, hvorfor bytter du?

Gjest Starya
Skrevet

KazaaLite - ingen reklame!

Skrevet

Har ikkje innstallert siste versjon enno, og har heller ikkje opplevd problema du har fått, Starya. Om du stadig har problem med kræsj, sjølv etter omstart, så ville eg vurdert å prøve ein tidlegare versjon? (t.d. frå kazaalite.com - den fungerer fint for meg.)

Når det gjeld forskjellen mellom Kazaa og Kazaa Lite:

Innstallerer du Kazaa Lite, så innstallerer du kazaa Lite.

Innstallerer du Kazaa, så innstallerer du kazaa, og spyware (og ein del til, trur eg. Har visst variert litt.) Enkelte slike program som blir innstallert utan at du veit om det, kan bruke PCen din utan at du veit om det; prosessorkraft eller harddiskplass. Og slike ting - som du ikkje får vita noko om eller får noko for - kan andre tena pengar på å selga. Derfor er program som Ad-aware nesten obligatorisk å innstallere, slik at du kan kvitta deg med uønska program. (For dei let seg ikkje alltid avinnstallere så lett...)

Skrevet

Et lite tips dersom du kjører Ad-Aware og også bruker Kazaa Lite:

Pass på å ikke slette en fil som heter cd_clint.dll (eller noe lignende, husker ikke nøyaktig). Den er nemlig nødvendig for at K.L. skal virke (men er ufarlig da det bare er en dummy-fil og ikke 'ekte' spyware). Jeg slettet selvfølgelig min og måtte lete halve nettet rundt for å finne en ny en...

Gjest Starya på skolen
Skrevet

:evil: Kokosbolle. jeg ville bare si at jeg føler meg direkte støtt av nicket ditt! Er du klar over at jeg nå sitter og klorer meg fast til pulten for ikke å gå ned på kantina og kjøpe.. Ja nettopp: en kokosbolle!! :evil:

Jeg tillater meg å be deg om å endre nick. Til kålrabi. foreksempel.

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Og kokkosbolle som er så godt... Nam nam

Skrevet
:evil:   Kokosbolle. jeg ville bare si at jeg føler meg direkte støtt av nicket ditt! Er du klar over at jeg nå sitter og klorer meg fast til pulten for ikke å gå ned på kantina og kjøpe.. Ja nettopp: en kokosbolle!!  

Jeg tillater meg å be deg om å endre nick. Til kålrabi. foreksempel.

Jammen, jeg liker jo 'kokosbolle'!! :)

Du kan jo se på det som en øvelse i selvdisiplin? Du skal se det er til ditt eget beste... styrker moralen og alt det der ;)

Gjest Admin'C
Skrevet

begynn med dc i stedet for gempond.com/odc

Skrevet
begynn med dc i stedet for gempond.com/odc

Men da må du ha x antall Gb til deling: :evil:

Gjest Admin'C
Skrevet

hvis du ikke er uærlig og fakesharer. på enkelte hubber trenger du bare å dele 500mb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...