Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har nettopp blitt singel og jeg har lyst til å leve ut en fantasi som ikke alltid er så lett å gjennomføre mens man er i et forhold, nemlig gruppesex med to (eller flere) menn og meg. Men jeg er alene med barn og kan ikke drive å fly på byen og håpe at jeg treffer noen der, og det er sikkert den beste måten å treffe noen på uansett... Men hvor i all verden finner jeg noen da? Og jeg er ikke interessert i hvem som helst heller!!
Gjest olaf Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 prøv http://www.cupido.no/club/ der finner du sikkert noen som vil oppfylle dine gangbang fantasier...
SMann Skrevet 25. mars 2008 #5 Skrevet 25. mars 2008 Nettet er best men vær forsiktig. Vær anonym helt til du har sett minst en av mennene. Første treff bør være et sted med mange mennesker (kafe el.) og du ber be om bilde uten at du oppgir noe personalia eller sender bilde. De fleste er useriøse. Men når du har truffet noen seriøse, kan det være himmelsk.....
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 #6 Skrevet 25. mars 2008 Fikk plutselig en trang til å melde meg inn i cupido club. Pussig...
Alice Ayres Skrevet 25. mars 2008 #7 Skrevet 25. mars 2008 Jeg, som deg, hadde lyst til å gjennomføre denne fantasien en tid tilbake, men hadde samme problem: Hvor finner man nogenlunde normale menn som man tør å bli med for å ha sex? Jeg fant mine på nettet. Vi snakket sammen på telefonen og utvekslet bilder før vi traff hverandre på en bar. Det ble faktisk en flott opplevelse. Guttene var hensynsfulle og greie.
Gjest trekant Skrevet 29. mars 2008 #8 Skrevet 29. mars 2008 Jeg hadde sex med 2 menn en gang.. Jeg var i et forhold og det skjedde da jeg fortalte hva jeg fantaserte om på en fest... Det som var litt kjipt var at det var en felles kompis av oss som var homofil. Vi snakket om det.. ble enige om at han skulle teste ut meg... men han skulle mest av alt se på at jeg og kjæresten hadde sex.. (Han hadde aldri sett en naken jente før... og jeg var liksom i et hjørne hvor jeg bare måtte tilby kroppen min... ung og dum heter det kanskje..) Vel.. det var en grei opplevelse for oss alle tre.. (eksen var skap bifil tror jeg) Men jeg drømmer fortsatt om 2 skikkelige menn.. Mannen jeg er gift med i dag tror jeg neppe vil gi meg denne opplevelsen.. så det forblir en fantasi med 2 eller flere menn.. Har også prøvd 2 jenter og 1 gutt, og 2 av hver.. Det var alletiders.. Prøver gjerne dette igjen om mannen min vil bli med på dette
ENJ+KS Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Fikk plutselig en trang til å melde meg inn i cupido club. Pussig... Tror jeg skal gjøre det samme, altså ;P
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå