Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest MacDreamy
Skrevet

heisann jenter.

lurte på om noen kunne hjelpe meg litt,med ett problem jeg har.

Jeg tok kontakt med ei bekjent. for 4 uker siden via facebook.

det er ei jente som jeg aldri trodde skulle like meg osv.

men etter litt snakk her å der så fant vi ut vi skulle treffes.

1 gangen vi møttes(ca 2 uker siden.) så skulle vi se film. men vi ble sittende å prate å prate å le å le helt til kl 04 om natten. vi glemte tiden osv. å filmen ble aldri sett. men vi prøve flere ganger å sette den på men vi endte altid opp å se på hverandre å snakke. ingen kroppskontakt denne gangen,

vi begynner å prate over tlf hverdag i flere timer å gjerne flere ganger om dagen.

2 gang vi treffes så prøver vi film igjen men samme som første gang, vi blir liksom oppslukt avhverandre. hun får en klem før hun reiser.

3 gang vi treffes så er det det samme. men nå holder vi hender.

når hun skal reise så bruker vi en 1 time på hade med kyssing også.

4 gangen vi møtes så prøver vi film igjen men det funker ikke. da sitter vi oppe til kl 07 å prater og tilslutt legger vi oss sammen å ting skjer.

5 gangen så er vi enig om at vi skal være sammen i 2 dager å det er helt himmelsk. men nå vi prater siste dagen så kommer vi frem til at det kun har gått 1.5 uker siden første gang vi har møttes. men det virker som vi har kjent hverandre hele livet.

her begynner problemet. nå er det påske å hun er hos familien. kontakten blir mindre osv. jeg skjønner jo hun ikke har tid til å prate hverdag men det kan gå helt til kl 21 på kvelden før jeg får en mld å jeg forstår liksom ikke helt hva skjer. for i går ringte hun meg å vi pratet i 3 timer. å i dag har vi pratet 3-4 ganger å virker som om hun trives veldig med meg. men samtidig er det noe som ikke stemmer.

hun sier hun blir redd for ting går så fort å hun vil ikke stresse inn i ett forhold pga hun er redd vi skal miste det vi har . men jeg føler vi mister det vi har med måten hun er på. men jeg kan ikke si noe pga da blir hun redd,

jeg fortalte hun jeg kommer til å flytte å da spurte hun med engang er det noe galt mellom oss? å jeg sa nei men jeg trenger en ny start på livet å håper hun vil være med på reisen siden hun også har snakket om å flytte til det området.

men dere her inne. hvordan skal jeg tolke henne. liker hun meg som en potensiell kjæreste eller ser hun på meg som kun en venn ?

tror dere hun vil noen steder med dette ? eller er jeg bare ett stopp under veis ?

samtidig hva kaller man det vi har. vi treffes jo å kysser altid.enten det er inne eller ute. vi har sex osv. men vi er jo ikke sammen. men samtidig er vi jo ikke bare venner.

blir utrolig takknemmelig for alle svar. tusen takk hilsne gutt på 26 som liker denne jenta utrolig godt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns absolutt det høres lovende ut.

Men du må stresse ned litt. Ikke mase på henne. Ihvertfall ikke hvis hun er litt overveldet over hvor fort ting går med dere. La henne få litt pusterom, så går det seg nok til skal du se! :)

Skrevet

Stress ned ja! og for all del, ikke mas for mye om den flyttingen, da hadde jeg for min del tilslutt blitt irritert :filer:

(skal være sagt at jeg generelt sett trenger lang tid og er livredd for forhold da, men kan jo hende hun har d på samme måten.)

Gjest Macdramy
Skrevet
Stress ned ja! og for all del, ikke mas for mye om den flyttingen, da hadde jeg for min del tilslutt blitt irritert :filer:

(skal være sagt at jeg generelt sett trenger lang tid og er livredd for forhold da, men kan jo hende hun har d på samme måten.)

du misforstod tror jeg. hun bor i dag 40 min unna meg. men jeg skal flytte ALENE ca 3 timer unna henne. men hun kanskje flytter nedover pga jobb til høsten så jeg maser ikke om det. det er min greier alene.

Gjest Solblomst
Skrevet

Jeg er enig med de andre; Stress ned.

Skrevet

Synes det virker som det er noe her. Men som de andre sier, stress ned. Ta ting som det kommer, så skal du se det ordner seg etterhvert.

Gjest gjest mann
Skrevet

ts er 26 år og har klint litt? Hva er problemet?

Kanskje nettopp dette som er problemet..

Gjest Hegepege
Skrevet
heisann jenter.

lurte på om noen kunne hjelpe meg litt,med ett problem jeg har.

Jeg tok kontakt med ei bekjent. for 4 uker siden via facebook.

det er ei jente som jeg aldri trodde skulle like meg osv.

men etter litt snakk her å der så fant vi ut vi skulle treffes.

1 gangen vi møttes(ca 2 uker siden.) så skulle vi se film. men vi ble sittende å prate å prate å le å le helt til kl 04 om natten. vi glemte tiden osv. å filmen ble aldri sett. men vi prøve flere ganger å sette den på men vi endte altid opp å se på hverandre å snakke. ingen kroppskontakt denne gangen,

vi begynner å prate over tlf hverdag i flere timer å gjerne flere ganger om dagen.

2 gang vi treffes så prøver vi film igjen men samme som første gang, vi blir liksom oppslukt avhverandre. hun får en klem før hun reiser.

3 gang vi treffes så er det det samme. men nå holder vi hender.

når hun skal reise så bruker vi en 1 time på hade med kyssing også.

4 gangen vi møtes så prøver vi film igjen men det funker ikke. da sitter vi oppe til kl 07 å prater og tilslutt legger vi oss sammen å ting skjer.

5 gangen så er vi enig om at vi skal være sammen i 2 dager å det er helt himmelsk. men nå vi prater siste dagen så kommer vi frem til at det kun har gått 1.5 uker siden første gang vi har møttes. men det virker som vi har kjent hverandre hele livet.

her begynner problemet. nå er det påske å hun er hos familien. kontakten blir mindre osv. jeg skjønner jo hun ikke har tid til å prate hverdag men det kan gå helt til kl 21 på kvelden før jeg får en mld å jeg forstår liksom ikke helt hva skjer. for i går ringte hun meg å vi pratet i 3 timer. å i dag har vi pratet 3-4 ganger å virker som om hun trives veldig med meg. men samtidig er det noe som ikke stemmer.

hun sier hun blir redd for ting går så fort å hun vil ikke stresse inn i ett forhold pga hun er redd vi skal miste det vi har . men jeg føler vi mister det vi har med måten hun er på. men jeg kan ikke si noe pga da blir hun redd,

jeg fortalte hun jeg kommer til å flytte å da spurte hun med engang er det noe galt mellom oss? å jeg sa nei men jeg trenger en ny start på livet å håper hun vil være med på reisen siden hun også har snakket om å flytte til det området.

men dere her inne. hvordan skal jeg tolke henne. liker hun meg som en potensiell kjæreste eller ser hun på meg som kun en venn ?

tror dere hun vil noen steder med dette ? eller er jeg bare ett stopp under veis ?

samtidig hva kaller man det vi har. vi treffes jo å kysser altid.enten det er inne eller ute. vi har sex osv. men vi er jo ikke sammen. men samtidig er vi jo ikke bare venner.

blir utrolig takknemmelig for alle svar. tusen takk hilsne gutt på 26 som liker denne jenta utrolig godt.

Helt enig i det som blir sagt her, at du må stresse ned og ikke tenke sånn på ting, heller ta det litt som det kommer! Jenter liker jo at dere guttet bryr dere, men jeg tror det finnes en hårfin linje mellom det å bry seg og det å være litt plagsom!

Jeg kjenner igjen dette med familien fra jeg var i begynelsen av mitt forhold til forloveden min. Da er det jo litt sånn at man tenker masse på vedkommede, men det er så masse å gjøre så man "glemmer" lett og sende melding. Du har kanskje ikke så mye å gjøre i påsken så du vil bare snakke med henne hele tiden! En dag er det du som ikke sender henne melding osv..

Og forresten, til mange som har skrevet under her, jeg ville heller vært i lag med en som ikke har hatt forhold på noen år, enn en som har hatt seg med hele gata;)

Lykke masse til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...