Gjest fami Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er hjemme på besøk hos mine foreldre, og han er på besøk hos sine. Hjemme her har jeg hjulpet til med å pusse opp kjøkkenet faktisk.. Det trengtes virkelig.. Men i dag har vi ikke gjort noe siden det er langfredag
Gjest gjest mann Skrevet 22. mars 2008 #3 Skrevet 22. mars 2008 Hjemmeferie i år. Minstemann i huset har nettopp fått konstatert astma, og går på penicillin + antibiotika nå. Så det er bare å gire ned og bytte på å gå turer med de andre ungene. Klart det er kjedelig, men det er ikke den helt store krisen heller. Hovedpoenget er å få minste ok igjen, og så får vi ta det videre derfra. Fjellene er der neste år også.
vanka Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Sambo og jeg er hjemme og vi koser oss maks, vanligvis når det er ferie og fri, reiser vi bort, enten hjem til mine foreldre langt oppe i nord eller bortvekkistan... Dette her har sålangt vært ordentlig deilig. Godt å slippe å tenke på å pakke og ut og farte, men heller bare sove til en våkner og kose seg i hjemmet vårt (sjelden vare).
W. Wallace Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Hele familien er samlet hos mine foreldre. Nå sitter jeg på terassen i solen og koser meg. Rakk ikke skituren idag pga et nachspiel som endte i morgentimene.
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Det er veldig sjeldent at mannen min har fri .. nå har han imidlertid 4 dager til rådighet Siden eldstemann har flyttet hjemmefra og yngstemann er ute med venner dagen lang så har vi disse dagene til egen rådighet .. deilig. I påsken har det vært varierende vær, så første dagen tilbragte vi hjemme, stort sett i sofaen med hver vår bok og diverse TV-programmer .. noe som ikke er dagligdags her i gården. Idag har vi vært ute og gått tur i flere timer med hunden vår. Det er bare ubeskrivelig deilig å komme hjem etter flere timer på tur i solen .. Ikveld er det TV og peiskos - han tar seg noen øl og jeg skal ha rødvin. Imorgen skal vi ut på tur igjen .. da skal vi ha med oss mat og drikke ... Det savnet vi idag. Hjemmepåske er svært undervurdert
ToveM Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Vi er hjemme denne påsken, Vi holder på å fikse opp gangen i kjelleren, så nå er det fliselegging av gulvet som står på, som det siste. Ellers har vi vel fullt hus med de to minste ungne hjemme, eldstemann nettopp dimmet fra militæret, og med kjæresten han boende her...
Gjest Gasse Skrevet 22. mars 2008 #9 Skrevet 22. mars 2008 Nå er jeg lei av helligdager og venter bare utålmodig på å kunne ta fatt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå