Gå til innhold

Hva liker guttene?

Fremhevede innlegg

Gjest Mia88
Skrevet

Jeg lurer på hva gutter liker når det gjelder kosing, og alt mulig. Jeg skjønner at det er veldig individuelt, men kunne trengt noen tips til hva noen av deres gutter/dere gutter liker så jeg kan prøve noe av dette ut på kjæresten.

For eksempel når jeg suger han, er det noe tips dere har jeg kan gjøre for å gjøre det bedre for han? å slikke fra ballene og helt opp til penishodet? slikke på ballene?

Noen tips til forspillet? massasje? hvor massere?

Tar imot alle tips:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Ta gjerne ballene veeeldig forsiktig litt inn i munnen og så slipp...

Jeg elsker også at hun knar rumpa mi litt, og gjerne erter meg litt med en finger helt der inne.

Skrevet

Jeg får ikke ballene inn i munnen min jeg..

Du kan "gni" penishodet mot ganen. Det liker kjæresten min veldig godt. :)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

visk flørtete ord inn i øret hans, fortell ham hvor kåt du er.

Smyg honden din på innsiden av lårene hans, mens du forsiktig nærmer deg penisen, kos litt med den å se om du får noe respons. Rå klin med han:)

Skrevet

Sammboeren min liker veldig godt at jeg bruker litt tid i begynnelsen når jeg skal suge han.. Leker litt med tungen på penis, både nedover, og på tuppen.. Spesielt på undersiden p midten der hodet begynner, hvis du forstår hvor jeg mener ;) Også hvis jeg stryker fingeren over mellomrommet mellom ballene og rumpehullet.. Eventuelt lengre bak også selvfølgelig ;)

Skrevet

Bli kjent med kroppen til din partner. Bruk dager hvor dere bruker mange timer i senga. Prøv forskjellige ting og be om tilbakemeldinger.

Lett risping med negler. Stryke over mage/innsiden av lår mens kvinnen slikker/suger. Finger såvidt inne i rumpehullet (vær forsiktig - mange menn er redd for dette). Bruk tid. Masser ballene. Prøv med mye olje når du masserer pikken. Masser gjerne resten av kroppen først. Variasjon er viktg. Prøv ut mange stillinger. Prøv bondage (en av dere er fastbundet). :)

Skrevet (endret)

Jeg har én gang opplevd ei som tok ballene i munnen og begynte å sutte, fant fort ut at det ikke var greien for meg grunnet mitt påfølgende kne i ansiktet hennes, som sendte henne på rygg utover senga, i ren refleks.

Endret av kevlar
Skrevet
grunnet mitt påfølgende kne i ansiktet hennes, som sendte henne på rygg utover senga, i ren refleks.

:skratte:

Gjest Gjest_Frøken Pusekatt_*
Skrevet

Jeg vil først anbefale å bli kjent med typen din ;) Hvis du ikke er kjent med kroppen hans, og han din, så nytter det ikke å gjøre ting. Det er jo pirrende å "undersøke" kroppen hans, det synes jeg vertfall ;)

Det er jo så masse forskjellig du kan gjøre <3 :)

F.eks: du kan begynne med kle av typen din, ta på han håndjern og feste dem til sengen. Så kan du begynne å strippe for ham (hvis du tør) Typen min elsker når jeg gjør dt, med en gang ståpikk <3. Eller så kan du begynne med å forsiktig kysse ham på munnen, så gå ned på halsen og fortsette å kysse helt ned til magen og ned om kuken ;) Etter det kan du begynne å beføle kroppen hans og din ,mens du suger han sakte og hardt :)

Hvis du vil kan du jo kysse ned på ballene, og videre hvis du tør helt ned om anus <3

Slik fra ballene og opp til penishode igjen ;)

Min type elsker hvis jeg slikker ham i rompa ;) Det er deilig, er jo smak og behag da :P

Du kan jo også stikke en finger inn ;)

Du kan jo avslutte alt med å begynne å ri ham ;)

Massere ballene hans, skuldre ,føtter ,rygg eller hodebunn (gjør det evt i dysjen) osv

Finn ut hva du tenner på ;) Da finner du ut det meste selv :) Og det er jo alltid gøy :P

Skrevet
Jeg vil først anbefale å bli kjent med typen din ;) Hvis du ikke er kjent med kroppen hans, og han din, så nytter det ikke å gjøre ting. Det er jo pirrende å "undersøke" kroppen hans, det synes jeg vertfall ;)

Det er jo så masse forskjellig du kan gjøre <3 :)

F.eks: du kan begynne med kle av typen din, ta på han håndjern og feste dem til sengen. Så kan du begynne å strippe for ham (hvis du tør) Typen min elsker når jeg gjør dt, med en gang ståpikk <3. Eller så kan du begynne med å forsiktig kysse ham på munnen, så gå ned på halsen og fortsette å kysse helt ned til magen og ned om kuken ;) Etter det kan du begynne å beføle kroppen hans og din ,mens du suger han sakte og hardt :)

Hvis du vil kan du jo kysse ned på ballene, og videre hvis du tør helt ned om anus <3

Slik fra ballene og opp til penishode igjen ;)

Min type elsker hvis jeg slikker ham i rompa ;) Det er deilig, er jo smak og behag da :P

Du kan jo også stikke en finger inn ;)

Du kan jo avslutte alt med å begynne å ri ham ;)

Massere ballene hans, skuldre ,føtter ,rygg eller hodebunn (gjør det evt i dysjen) osv

Finn ut hva du tenner på ;) Da finner du ut det meste selv :) Og det er jo alltid gøy :P

Kjære Frøken Pusekatt!

Jeg synes du virkelig har forstått hva vi gutta setter pris på - du høres ut som Drømmekvinnen! For egen del synes jeg også du skal ha på deg strømper (med strømpeholder) mens du utøver dine kunster.

Heldig er han som har deg til å stelle med seg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...