Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å skal bestille mineralfoundation på nettet.

På noen sett står det sheer cover og noen bare cover. Hva er forskjellen? hvilken dekker best. Begge er i merket True minerals. er litt ny på dette med mineralsminke, så aner ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stiller du spørsmålet på velværeforumet vil du sikkert finne noen som har svar. Der er det nemlig mange tråder om MMU. Selv bruker jeg glo minerals, så jeg kan desverre ikke hjelpe.

Gjest Gjest
Skrevet
Driver å skal bestille mineralfoundation på nettet.

På noen sett står det sheer cover og noen bare cover. Hva er forskjellen? hvilken dekker best. Begge er i merket True minerals. er litt ny på dette med mineralsminke, så aner ikke...

True Minerals er et annet merke enn både Bare Escentuals og Sheer Cover. Hvis det er på ebay du driver på kan du finne alle varianter da mange prøver å selge all muligs slags mineralsminke som Bare Minerals (altså ID).

Noen ganger er det bare et triks for å bli funnet av søkefunksjonene andre ganger rent juks. Les annonsen nøye for det kan være det står noe annet i selve annonsen enn i overskriften.

True Minerals tror jeg skal være et ok merke. Leste om noen som hadde kjøpt på ebay og var fornøyd (selv om de i utgangspunktet trodde de hadde kjøpt ID).

Skrevet

Jeg ville gått for Everyday Minerals jeg. Ukjent i Norge, men bedre enn BE, Glo osv :) www.everydayminerals.com

Og selvfølgelig koster det omtrent ingenting.

Gjest lucky!74
Skrevet
Jeg ville gått for Everyday Minerals jeg. Ukjent i Norge, men bedre enn BE, Glo osv :) www.everydayminerals.com

Og selvfølgelig koster det omtrent ingenting.

Jo det er billig men jeg fikk kviser av det. Det fungerte bra men det nytter ikke for meg. Har også hørt om flere som har fått kviser av denne foundation.

Glo minerals vil jeg anbefale.

Gjest Morgan le Fay
Skrevet (endret)

Jeg likte ikke finishen på EDM, og i tillegg syntes jeg den "forsvant" ganske fort. Mine favoritter er GloMinerals, og muligens også Lumiere, som jeg har prøver av nå. :) Kiss Me har også veldig fin finish hvis du finner en bra fargematch.

Endret av Morgan le Fay
Skrevet

Hvor på nett går det an å få tak i billig Glo foundation? Og hvilken foundationtype er best: Presset, løst eller flytende?

Gjest lucky!74
Skrevet
Hvor på nett går det an å få tak i billig Glo foundation? Og hvilken foundationtype er best: Presset, løst eller flytende?

Jeg handler på Ebay, da kan man først kjøpe prøver.

Det er vel individuelt hvilken type man liker best.

Jeg foretrekker det løse på dagtid fordi det gir et naturlig resultat.

Det pressede gir en mer dekkende pudder sminke så den har jeg på kvelden.

Har ikke forsøkt flytende men det frister!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...