Gjest Kick Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har sett, som jeg kommer på, følgende filmer der dette forekommer: -Coyote Ugly -Enough -Waitress -Den fabelaktige Amelie fra Montmartre -Chocolat Har dere flere?
Kylling Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Sweeney Todd. Vel - hovedpersonen jobbet som barberer i overetasjen på en kafé, men han forsynte jo kaféen med masse deilig kjøtt, så da kan han vel regnes med?
Anglofil Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 (endret) A Good Year A Cinderella Story Million Dollar Baby Pulp Fiction Little Miss Sunshine Bonnie and Clyde Five Easy Pieces Thelma & Louise The Girl in the Café - vel, hovedpersonen jobber ikke i café, men handlingen handler rundt og i en café deler av filmen. The Wedding Singer - Drew Barrymore spiller ihvertfall ei som serverer i bryllup, så jeg tok med den filmen også. De jeg kom på i farta.(..) Mvh Yvonne Endret 22. mars 2008 av Yvonne
Julie:) Skrevet 26. mars 2008 #11 Skrevet 26. mars 2008 Den siste med Cathrine Zeta Jones... Husker bare ikke tittelen på den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå