Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan hadde du reagert om du ikke hadde hørt i fra kjæresten (ikke samboeren) din på 3 dager, og dere var vandt med å snakkes hver dag? Nå har jeg tatt kontakt både ved å sende SMS og ringe, men ingen svar. Blir GAL! Virker det som om jeg overreagerer hvis jeg ber ham om å ta mer kontakt, og virke litt mer engasjert? Eller er 3 dager "ingenting"?
Gjest NN Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan hadde du reagert om du ikke hadde hørt i fra kjæresten (ikke samboeren) din på 3 dager, og dere var vandt med å snakkes hver dag? Nå har jeg tatt kontakt både ved å sende SMS og ringe, men ingen svar. Blir GAL! Virker det som om jeg overreagerer hvis jeg ber ham om å ta mer kontakt, og virke litt mer engasjert? Eller er 3 dager "ingenting"? Høres litt rart ut, ja. Med mindre han har mistet mobilen, blitt kastet i fengsel eller depotert, er det vel ingen grunn til at han ikke kan gi deg et livstegn?
Noli Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Om jeg hadde forsøkt å få kontakt i tre dager, uten å høre noe, ville jeg regnet forholdet som over.
Supramundane Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Om jeg hadde forsøkt å få kontakt i tre dager, uten å høre noe, ville jeg regnet forholdet som over. Enig.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Altså, nå har jeg kun ringt og sendt SMS èn gang, og det var i dag. Ingen av oss tok kontakt de to første dagene. Snakte med ham nå, og mobilen hans var tom for batteri.
Teriyaki Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 ELLER at det har skjedd noe. Har vært igjennom noe lignende. Han mistet telefonen sin, og hadde ikke nummeret mitt. Han hadde forøvrig to telefoner. Ble direkte rasende på han, fordi vi hadde avtale om at han skulle komme klokken tre, og være sammen siste kvelden før han dro bort i tre måneder i militæret uten perm. Tok 1,5 døgn før jeg fikk kontakt med han. Mannfolk er ofte veldig korttenkte. Det faller dem ikke inn at det sitter ei bekymra/sint/lei seg dame hjemme som lurer på hva som foregår.
Gjest Casey Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Hvordan hadde du reagert om du ikke hadde hørt i fra kjæresten (ikke samboeren) din på 3 dager, og dere var vandt med å snakkes hver dag? Nå har jeg tatt kontakt både ved å sende SMS og ringe, men ingen svar. Blir GAL! Virker det som om jeg overreagerer hvis jeg ber ham om å ta mer kontakt, og virke litt mer engasjert? Eller er 3 dager "ingenting"? For enkelte er tre dager ingenting...og det kan virke masete om en tar kontakt hver dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå