Gå til innhold

Oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hva man kan gjøre. Merker at det nå skjer daglig at kopper og asjetter ikke er rent etter at det har blitt vasket i oppvaskmaskina. Spiller ingen rolle om hvor mye vi putter inn i den, hvilket merke vi bruker eller om vi skyller av kopper og kar før vi setter det inn. Det blir bestandig noen svarte prikker, ujenheter i glassene................... Maskina er bare 4 år gammel, og vi tømmer den nederst for div matrester o.l.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Er det noen som vet hva man kan gjøre. Merker at det nå skjer daglig at kopper og asjetter ikke er rent etter at det har blitt vasket i oppvaskmaskina. Spiller ingen rolle om hvor mye vi putter inn i den, hvilket merke vi bruker eller om vi skyller av kopper og kar før vi setter det inn. Det blir bestandig noen svarte prikker, ujenheter i glassene................... Maskina er bare 4 år gammel, og vi tømmer den nederst for div matrester o.l.

ta av den som går rundt og pyler. Min var tettet igjen av skitt. trodde jeg mått køpe ny maskin, før jg kom til å se på denne saken.

Skrevet

Flott! Det skal jeg ta en titt på. Begynner å bli noe lei av å måtte vaske etter at den har gjort jobben først. Spesielt nå som man har ekstra med feriegjester i tilllegg.

Skrevet

Hei

har hatt det samme problemet. jeg begynnte som en nevnte her,tok av de rototene som spyler.de var nesten tette.så tok jeg opp risten som ligger i bånn,glad jeg var alene :flau:

når dette var gjort,brukte jeg finish maskinrengjøring.dette fungerte kjempe bra,det bruker jeg nå med jevne mellomrom.prøv dette,så blir nok vasken din mye bedere.lykke til :)

Skrevet

rotorene var skitne ja... maskinrengjøring hvor får jeg kjøpt det. hjalp ikke å bare spyle rotorene. det hjalp de første vaskene, men nå er det påann igjen!!!!!!!!!!

Skrevet
rotorene var skitne ja... maskinrengjøring hvor får jeg kjøpt det. hjalp ikke å bare spyle rotorene. det hjalp de første vaskene, men nå er det påann igjen!!!!!!!!!!
Skrevet

Det får du kjøpt i dagligvare butikken.det står sammen med oppvask middelet :)

Skrevet

vask også HELE maskinen godt :)

mange kunder av meg har ALDRI vasket vaskemaskinene sine. helt utrolig.

de tror dem blir rene så lenge man vasker ting i den uansett :ler:

Anbefaler ajaxvann og jif skuremiddel jeg da + litt ekstra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...