Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #1 Del Skrevet 21. mars 2008 Huden kjennes ut, akkurat som når man får gåsehud. Skulle gjerne blitt kvitt nuppene og fått glatt og myk hud! Noen som har råd til hvordan det lar seg gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 21. mars 2008 #2 Del Skrevet 21. mars 2008 Skrubb huden med en sånn hanske når du har vært i dusjen lenge nok til at huden har "myknet" litt... Smør deg så veldig godt!! Gjenta et par ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #3 Del Skrevet 21. mars 2008 Ok, takk for tipset! Skal prøvde det. Noen spesiell krem du vil anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 21. mars 2008 #4 Del Skrevet 21. mars 2008 Huden kjennes ut, akkurat som når man får gåsehud. Skulle gjerne blitt kvitt nuppene og fått glatt og myk hud! Noen som har råd til hvordan det lar seg gjøre? Høres en smule rart ut.. Men bland sitron utover kroppen, og skubb den vekk etter 2 min med en god skrubb, gjør dette vær dag i en uke. Da vil huden bli myk og glattes ut.. Funket på min hud.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #5 Del Skrevet 21. mars 2008 Er det lyserøde nupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #6 Del Skrevet 21. mars 2008 Er det lyserøde nupper? Noe sånt som dette? http://www.planet-lepote.com/forum/richedi...ka0e5b6ce7b.jpg I såfall kan det være Keratosis Pilaris. Det kan være litt vrient å få bukt med, men prøv Locobase LPL krem fra apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 21. mars 2008 #7 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg tar av og til en runde i dusjen med salt og olivenolje. Bare å blande en passelig mengde av hver og skrubb i vei (jeg bruker hansker når jeg gjør dette for det blir for hardt til hendene mine). Funker kjempefint og huden er babyglatt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #8 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, det er slike nupper som på linken. Takker for alle tips, så skal jeg prøve ut tipsene deres! Salt og olivenolje, hørtes jo ut som en rimelig løsning. Hva slgs salt skal man bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 21. mars 2008 #9 Del Skrevet 21. mars 2008 Ja, det er slike nupper som på linken. Takker for alle tips, så skal jeg prøve ut tipsene deres! Salt og olivenolje, hørtes jo ut som en rimelig løsning. Hva slgs salt skal man bruke? Må bare si jeg ikke har erfaring med slike nupper... Bruker bare vanlig salt jeg + litt grovsalt i tilleg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #10 Del Skrevet 23. mars 2008 Takk Cleopatra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå