Dorri Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Noen her som har trent etter noen av Kari Jaquessons treningsvideoer? Hvilken mener du er effektiv? Trenger å komme i form, stramme opp og bli kvitt noen cm overalt. Som småbarnsmor er det enklere for meg å trene hjemme og jeg tenker da at en treningsvideo vil gjøre susen. Har også en elipsemaskin som jeg kan komplentere med.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har trent etter Fat Burner (med Kari Jaquesson). Kan anbefales! Der kan du sette sammen program selv ettersom hvilken dagsform du er i, om du vil trene mest styrke, mest kondisjon, bare litt strekk og bøy, eller en ekstra hard trening!
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Vil anbefale denne siden til deg. Her er det bare amerikanske videoer, men de er mye billigere enn de norske. Du kan i tillegg se små klipp fra hver video for å se om de fenger deg. Leverer innen fire uker til norge, hvis du ikke vil betale ekstra for hurtig levering da. http://www.collagevideo.com/main.aspx
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 sorry- Litt off the topic, men jeg synes de norske er så dyre og er veldig fornøyd med de fleste jeg har bestilt herifra. Men kari sin er helt sikkert super
Myrthel Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har trent etter Fat Burner (med Kari Jaquesson). Kan anbefales! Der kan du sette sammen program selv ettersom hvilken dagsform du er i, om du vil trene mest styrke, mest kondisjon, bare litt strekk og bøy, eller en ekstra hard trening! Lurer på det samme, så jeg henger meg på her for å få tips... Er Fat Burner den siste dvd`n hennes?
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 #6 Skrevet 22. mars 2008 Lurer på det samme, så jeg henger meg på her for å få tips... Er Fat Burner den siste dvd`n hennes? Det er i alle fall nr 5. Er ikke sikker på om hun har kommet med nr 6 enda. Fulgte med noen treningsstrikker også når jeg kjøpte den. Men de trengs ikke for å gjennomføre treningsdvd'en. Jeg syns den dvd'en er verdt hver eneste krone
skanky Skrevet 22. mars 2008 #7 Skrevet 22. mars 2008 Jeg synes dama er dødelig irriterende og hadde nok ikke holdt ut lenge med henne på skjermen
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 #8 Skrevet 22. mars 2008 Jeg synes dama er dødelig irriterende og hadde nok ikke holdt ut lenge med henne på skjermen Hehe, nja jeg syns jo hun har utviklet seg til å bli en "mediahore" (unnskyld det sterke uttrykket) etterhvert, men likevel, jeg får veldig mye ut av den Fat Burner dvd'en.
Dorri Skrevet 23. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2008 Jeg har trent etter Fat Burner (med Kari Jaquesson). Kan anbefales! Der kan du sette sammen program selv ettersom hvilken dagsform du er i, om du vil trene mest styrke, mest kondisjon, bare litt strekk og bøy, eller en ekstra hard trening! Hvor ofte trener du etter denne og hvordan har du merket effekt? Gått ned i cm, kg, strammet opp??? Hvor lang tid tok det før du merket resultater? Setter du sammen ditt eget program? Takker så mye for svar!
rsa Skrevet 23. mars 2008 #10 Skrevet 23. mars 2008 (endret) Jeg har nettopp bestilt "Fatburner". Men kan også anbefale "Coleen Mcloughlin's brand new body work out".Cheesy tittel, og det er videoen til dama til Wayne Rooney MEN den er overraskende bra. Har hatt den i over 6 mnd. og er ikke lei øvelsene. Er fortsatt ikke i bra nok form til å følge hele programmet heller. Damene på videoen er i skremmende bra form Men det er heldigvis delt inn i kapitler, så man kan velge etter hva slags form man er i. Endret 23. mars 2008 av rsa
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #11 Skrevet 23. mars 2008 Hvor ofte trener du etter denne og hvordan har du merket effekt? Gått ned i cm, kg, strammet opp??? Hvor lang tid tok det før du merket resultater? Setter du sammen ditt eget program? Takker så mye for svar! Jeg trener etter den 1-2 ganger i uka, i tillegg går jeg halvannen time en gang i uka, og kortere turer hver dag. Evt bytter jeg ut den ene "dvd-dagen" med 40 intervallløping. Av og til kjører jeg også bare "kom i gang" programmet (ca 8 min) på dvd'en for å få i gang forbrenningen om morgenen. Og jeg kan si med en gang at jeg begynte som 118 kilo tung. Etter å ha trent etter dette programmet i et halvt år, har jeg gått ned 23 kilo, tre buksestørrelser, og har blitt mye fastere over hele kroppen. Merket klare resultater etter to uker. På dvd'en kan du sette sammen om du selv ønsker å trene mest eller bare kondisjon, mest eller bare styrke, lett, moderat eller tungt. Eller du kan trene ferdig sammensatte program Lykke til i alle fall om du skulle velge den dvd'en! Den gjør underverker for meg
Dorri Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 24. mars 2008 Jeg trener etter den 1-2 ganger i uka, i tillegg går jeg halvannen time en gang i uka, og kortere turer hver dag. Evt bytter jeg ut den ene "dvd-dagen" med 40 intervallløping. Av og til kjører jeg også bare "kom i gang" programmet (ca 8 min) på dvd'en for å få i gang forbrenningen om morgenen. Og jeg kan si med en gang at jeg begynte som 118 kilo tung. Etter å ha trent etter dette programmet i et halvt år, har jeg gått ned 23 kilo, tre buksestørrelser, og har blitt mye fastere over hele kroppen. Merket klare resultater etter to uker. På dvd'en kan du sette sammen om du selv ønsker å trene mest eller bare kondisjon, mest eller bare styrke, lett, moderat eller tungt. Eller du kan trene ferdig sammensatte program Lykke til i alle fall om du skulle velge den dvd'en! Den gjør underverker for meg Wow, så fantastisk at du har gått ned så mye på så kort tid. Vært veldig flink i matveien også da kan jeg tenke meg. Gratulerer! Det er helt klart at jeg etter å ha lest dette skal bestille denne videoen. Tusen takk for gode svar:)
Myrthel Skrevet 27. mars 2008 #13 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har trent etter Fat Burner (med Kari Jaquesson). Kan anbefales! Der kan du sette sammen program selv ettersom hvilken dagsform du er i, om du vil trene mest styrke, mest kondisjon, bare litt strekk og bøy, eller en ekstra hard trening! Er det mulig å kjøpe denne dvd`n i butikk? Eller bare gjennom nettet? Hva ligger evt prisen på der? Jeg har sett den til 329 og til 299,-
ehv61 Skrevet 27. mars 2008 #14 Skrevet 27. mars 2008 Synes dama er topp jeg.Alltid morsomt å trene etter hennes videoer. synes det er mange andre instruktører som er mye mer irriterende,for ikke å si kjedelige. Og mediahore?Ikke pent sagt.
Student85 Skrevet 27. mars 2008 #15 Skrevet 27. mars 2008 Trenger man stor plass til å trene etter denne dvden? Kunne tenke meg å prøve den men har ikke akkurat verdens største stue :gjeiper:
Gjest *Mim* Skrevet 27. mars 2008 #16 Skrevet 27. mars 2008 Nei, trenger ikke all verdens plass. Synes Kari er sjarmerende, men blir lei av de samme kommentarene om og om og om igjen... Må bare lukke ørene etterhvert. Gode øvelser.
vanka Skrevet 27. mars 2008 #17 Skrevet 27. mars 2008 Jeg har nettopp bestilt "Fatburner". Men kan også anbefale "Coleen Mcloughlin's brand new body work out".Cheesy tittel, og det er videoen til dama til Wayne Rooney MEN den er overraskende bra. Har hatt den i over 6 mnd. og er ikke lei øvelsene. Er fortsatt ikke i bra nok form til å følge hele programmet heller. Damene på videoen er i skremmende bra form Men det er heldigvis delt inn i kapitler, så man kan velge etter hva slags form man er i. Jeg bare lurer, til denne vidoen fra Coleen, er det behov for noe utstyr sånn som vekter, strikker, stepkasser eller noe annet?
rsa Skrevet 28. mars 2008 #18 Skrevet 28. mars 2008 Hei Vanka! Nei da, du trenger ingen apparater. Men noen av øvelsene er på gulvet, så det kan være greit med en matte, eller fillerye for den saks skyld Noe som er litt mykere enn hardt tregulv.
-jenta fra havet Skrevet 24. april 2009 #19 Skrevet 24. april 2009 Ser at dette er en ett år gammel tråd.. men den hjalp meg! Lurer bare på.. er det noen som vet om FatBurner DVDn til Kari er med aerobic-aktig innhold eller mest øvelser? Og er musikken bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå