Lady_in_red Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Hei alle sammen!! :D Vi har begynt å lete etter lokale til bryllupet vårt neste sommer, også fant jeg Sundøya Fjordhotell ved Tyrifjorden. Fikk et veldig positivt inntrykk etter å ha pratet med dem, men har hørt litt negativt etterpå.... :-? Er det noen her inne som har erfaring med dem??
Felix Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 Hei. Har vært der på Konferanse. Helt ok hotell. Men det ligger litt nære veien. Har dere vært å sett? Dere burde avtale et møte, der dere kan se hva de kan tilby.
Felix Skrevet 6. mai 2003 #3 Skrevet 6. mai 2003 Velkommen i forumet, forresten.. :D Er dere nylig forlovet? Bestemt dato? Er dere fra område rundt? Kan komme med flere forslag til dere, hvis du er interessert. Klem.
Lady_in_red Skrevet 6. mai 2003 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2003 Hei! Takk for svar... Vi forlovet oss 10 april, og har bare så vidt begynt å kikke etter lokale. Bor i bergen, men kommer fra østlandet, men er egentlig veldig fleksible når det gjelder sted. Har bekymret oss litt for at kanskje Sundøya ligger for nærme veien, men tankte at kanskje bryllupet blir på den andre siden av hotellet...??? Tror ikke vi vil noe lenger fra Oslo enn Sundøya.... Har tenkt på Refsnes også...men litt dyrt....
Felix Skrevet 6. mai 2003 #5 Skrevet 6. mai 2003 Vi forlovet oss 4.april, men skal allerede gifte oss i august i år! :o Her er noen forslag til sted: Villa Fridheim Eventyrlig.. Ringnes Gård Romantisk.. Ellers er det mye pene steder mellom Bergen og Oslo. Vi feiret 50 års dagen til min svigermor på Bardøla, i "gamlestugu". Et nydelig laftet gammelt hus. Maten og vinen var bare prikken over i'en på denne perfekte dagen. På Filefjell kan man også få det rimelig: På Nystuen Hotell, en gammel skyss stasjon, som nylig er pusset opp. Her er det god atmosfære!
diddi Skrevet 12. mai 2003 #6 Skrevet 12. mai 2003 Siden dere vurderer Sundøya, så kan jeg anbefale Kleivstua. Et fantastisk sted en høstkveld. Med sinnsykt god mat. Og da vi våknet opp om morgenen til den flotteste frokosten jeg noen gang har hatt, med fyr i peisen og litt snø som lavet ned. SUKK!! For ikke å snakke om utsikten, når det er kølmørkt ute, og lysene fra veien ligger langt der nede... De vet hva de gjør, de kan mat og drikke, og atmosfæren gjør at skuldrene senker seg betraktelig. Jeg skulle gjerne gjort det igjen og igjen.
Pusekatt Skrevet 12. mai 2003 #7 Skrevet 12. mai 2003 Jeg har også vært på Sundøya FJordhotell, og det er et pent hotell med bra mat, men er enig med Felix i at det ligger veldig nære veien. Gratulerer med forlovelsen, og lykke til videre med forberedelsene!
Gjest lmari Skrevet 12. mai 2003 #8 Skrevet 12. mai 2003 Du har jo også Sundvollen - som ligger like ved, men litt lenger unna veien. (bak bensinstasjonen) .. Villa Fridheim er helt fantastisk. Jeg er ikke forlovet en gang (men har vært sammen i 5,5 år), men har allerede bestemt oss for vinterbryllup på Villa Fridheim, med masse fakler i snøen utenfor..... *drømme, drømme* Du har jo også Ringkollstua, det har jeg hørt mye bra om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå