Gå til innhold

Fra frisøren til Kirken Haster litt......

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tenkte over dette i går. Hvordan planlegger dere skyss fra Frisøren til Kirken ? Vi har ordnet fra Kirken til Fotograf, men hvordan kommer jeg som er bruden meg til Kirken icon_smile.gif Venner som jeg har hatt har tatt drosje - det er ikke lange biten til Kirken akuratt.

Tips mottas med mange takk icon_smile.gif12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker samme bilen hele dagen.

Gubben og forloveren hans henter meg og min forlover hos frisøren, så drar vi til fotografen, deretter til kirken, så til lokalet.

Alt med samme bilen.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Dere skal til fotografen først ja icon_smile.gif Vi skal rett til Kirken så jeg er litt gammeldags av meg og ønsker ikke at han skal se meg først icon_smile.gif Men taxi synes jeg ikke er så gæli - koster ikke femti lappen opp en gang. 12

Skrevet

Jeg har fått søskenbarnet mitt til og være sjåfør.Han kommer og henter meg i "brudebilen" hos frisøren.Det er han som også skal kjøre oss til fotografen og middagen etter kirken icon_smile.gif

Elisabetha

Skrevet

Dersom faren din skal føre deg opp, så kan han vel komme og hente deg og forloveren?

Skrevet

Jeg skal fra frisøren hjem til min forlover. Der skal vi være tre venninner, mamma og brudepiker for pynting. Deretter deretter drar alle de andre til kirken, men jeg venter på min far. Han og jeg skal kjøre eller ta drosje sammen til kirken.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Da blir det slik for oss. Min forlover skal være med meg til frisøren så vi tar drosje til Kjerka da heller. Min far skal ikke kjøre den aktuelle dagen da hele familien skal ta en minibuss til Kirken og festen.

Tusen takk til alle der som har gitt meg svar.

klemz12

Skrevet

Min far kjører meg til frisøren, og henter meg når jeg er ferdig + kjører meg til kirken. Så går vi sammen opp.12

Gjest *Perser*
Skrevet

jeg og forloveren min skal også ta drosje til 'kirken' icon_wink.gif

så det går nok bra å ta drosje da, kanskje får vi litt rabatt også *leeer*

klem fra12

Gjest Anonymous
Skrevet

Drosje må jo være greit å kunne ta? Selv satser jeg på at den personen som skal følge meg opp kirkegulvet kjører meg også. Jeg vil at absolutt alle skal være klare inne i kirken før vi skal opp gulvet.

Skrevet

Tror vi kommer til å leie en bil til forloveren og meg.Han får ikke se meg før vielsen.Han kjører motorsykkel.Etter vielsen kjører vi motorsykkel til festlokalet.Det er bare 100 meter så håret går nok ikke til dundas!

icon_smile.gif Pusseluskan

Gjest lilletroll
Skrevet

En nabo av mamma og pappa har en flott bil som han skal bruke på oss den dagen...så han henter meg og forlover hos frisøren og kjører oss til kirka...samboeren min får IKKE se meg før jeg kommer opp kirkegulvet med pappa!!12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...