Gå til innhold

Strivectin-brukere

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Titti_*
Skrevet

Hei alle dere som benyttet seg av tilbudet ang. Strivetin;

-hva synes dere så langt, er dere fornøyde?

Jeg har brukt den i 2-3 uker nå og jeg synes faktisk at "sinnarynken" mellom øynene er blitt noe redusert.

Gleder meg til å se resultatet over en lengre periode!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Det var jeg som startet tråden som "reklamerte" for billig Strivectin på SBN for noen uker siden, og her kommer min erfaring etter å ha brukt kremen (stort sett) hver dag, 1-2 ganger per dag i to-tre uker:

"sinnarynken" mellom øynene har helt klart blitt myknet opp, og linjene under øynene har blitt en smule utglattet. Kommer jeg til å fortsette med kremen? Definitivt!!

Håper dere andre som kjøpte også er fornøyde :)

Gjest Gjest
Skrevet
Heisann!

Det var jeg som startet tråden som "reklamerte" for billig Strivectin på SBN for noen uker siden, og her kommer min erfaring etter å ha brukt kremen (stort sett) hver dag, 1-2 ganger per dag i to-tre uker:

"sinnarynken" mellom øynene har helt klart blitt myknet opp, og linjene under øynene har blitt en smule utglattet. Kommer jeg til å fortsette med kremen? Definitivt!!

Dette er min oppfatning også. Tusen takk for tipset.

Vil rose deg for gode tilbakemeldinger når det gjelder div. her inne. Flott :klemmer:

Vi trenger slike som deg.(du har nemlig svart på noen ting jeg har lurt på)

Skrevet

Jeg har stort sett brukt Strivectin to ganger for dagen nå siden jeg kjøpte, og jeg syns linjene i ansiktet er blitt "mykere". Sinnarynken er fortsatt tydelig, men det skal nok sterkere krutt til for å ta rotta på den :fnise:

Jeg er veldig glad for denne sjansen til å prøve kremen nå da den var så billig, og skal fortsette med den :)

Skrevet
Dette er min oppfatning også. Tusen takk for tipset.

Vil rose deg for gode tilbakemeldinger når det gjelder div. her inne. Flott :klemmer:

Vi trenger slike som deg.(du har nemlig svart på noen ting jeg har lurt på)

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldinga :)

Supert om mine erfaringer og "tips" kan komme andre til nytte :)

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som har brukt den på strekkmerker??

Skrevet

har brukt kremen nå i 2 uker og syns jeg merker litt forskjell....

Men syns jeg har lest at den IKKE må brukes rundt øynene, så der har jeg ikke testet den.

Har flere hørt noen om dette?

Skrevet

Heisan :)

Jeg har brukt den 2 ganger daglig i 3 uker ca og syns ikke den har gjort så stor forskjell på "sinnarynken", men derimot syns jeg at jeg har fått mye mer glød i husen og glattere hud generelt. Får se hvor lenge denne tuben holder også får jeg vurdere om jeg skal bruke mer senere.

Skrevet
Heisan :)

Jeg har brukt den 2 ganger daglig i 3 uker ca og syns ikke den har gjort så stor forskjell på "sinnarynken", men derimot syns jeg at jeg har fått mye mer glød i husen og glattere hud generelt. Får se hvor lenge denne tuben holder også får jeg vurdere om jeg skal bruke mer senere.

Smører du den i hele ansiktet?

Skrevet
Smører du den i hele ansiktet?

Japp - har smårynker på siden av nesen og vedsiden av øynene og mellom øynene og i panna, så da bruker jeg den liksågodt over det hele.

Det går jo bare med en ert pr påsmøring uansett.

Skrevet
Heisann!

Jeg merker oxo noe bedring på min lille linje mellom øynene.....

men massaserer du kremen inn?

Skrevet

Jeg bruker den kremen på strekkmerker jeg har på brystet.

Har brukt den i snart 3 uker nå. Smurt x 3 hver dag, og jeg kan se forskjell.

Skrevet

Må skrive litt mer om mine erfaringer, nå som jeg har brukt denne kremen i ca fire uker.

- Linjene i pannen min er redusert en god del

- Porene i huden er redusert

- Har brukt den på strekkmerker i noen dager, og ser allerede stor forskjell

Jippi for jålesaker som funker!! :duskedame:

Gjest Gjest
Skrevet

Hvilke ingredienser har kremen?

Kan google men hvis noen har en liste rede er det jo fint )

Må være uten parafinolje og parabener for at den blir aktuelle da så hvis den inneholder det trenger dere ikke ramse opp hele lista.

Gjest hilda senvats
Skrevet
Heisann!

Hei

Vil du gi meg fullstendig hjemmeside på SBN?

Skrevet
Hei

Vil du gi meg fullstendig hjemmeside på SBN?

Klein Becker er produsenten av Strivectin. Produktene finner du her: http://eu.strawberrynet.com/skincare.aspx?...83&goChar=K

Denne tråden handler om StriVectin - SD (Intensive Concentrate For Stretch Marks) som strawberrynet hadde på tilbud for noen uker siden (pga utløpsdato i april på produktet). Det var en mindre tube, 2oz/59ml, men til under 200kr.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

Jeg benyttet meg også av tilbudet den gangen den var skikkelig rimelig. Men har dessverre ikke sett så mye resultat på sinnarynken av å smøre meg morgen og kveld med den. Dessverre. :gråte:

Men håper, :fnise: å smører fortsatt. Helt til tuben er tom.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Dere som har brukt strivectin lenge, hvordan går det nå? Resultat etter noen mnd?

Jeg har nettopp begynt, og er spent på hvordan utviklingen har vært hos dere...:)

Gjest Gjest
Skrevet
Hvilke ingredienser har kremen?

Kan google men hvis noen har en liste rede er det jo fint )

Må være uten parafinolje og parabener for at den blir aktuelle da så hvis den inneholder det trenger dere ikke ramse opp hele lista.

http://www.acnedoctor.com/strivectin-ingredients.html

Inneholder parabener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...