Gjest Gjest_sunny_* Skrevet 21. mars 2008 #1 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg skal sende melding til en gutt jeg har sett på lenge, men jeg kjenner han ikke. Noen forslag til hva jeg kan skrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. mars 2008 #2 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg skal sende melding til en gutt jeg har sett på lenge, men jeg kjenner han ikke. Noen forslag til hva jeg kan skrive? Kommer jo litt an på om du faktisk har snakket med han før, og om han vet hvem du er eller ikke. Trenger litt mer "background" før jeg setter meg ned å skriver meldinger for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_sunny_* Skrevet 21. mars 2008 #3 Del Skrevet 21. mars 2008 Kommer jo litt an på om du faktisk har snakket med han før, og om han vet hvem du er eller ikke. Trenger litt mer "background" før jeg setter meg ned å skriver meldinger for deg Han vet hvem jeg er, men har aldri snakket med han. Trenger bare noen forslag, ikke en hel melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatteLatte Skrevet 21. mars 2008 #4 Del Skrevet 21. mars 2008 Han vet hvem jeg er, men har aldri snakket med han. Trenger bare noen forslag, ikke en hel melding Hva med noe som "Hei! Nå har jeg gått og sett på deg en stund, og tenkte jeg skulle sende deg en melding"? eller "Hei" Fikk lyst til å sende deg en melding" også et eller annet mer... Tenk at det har egentlig ikke så mye å si akkurat hva du skriver, men at du skriver noe. Er han interessert så får du svar uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 21. mars 2008 #5 Del Skrevet 21. mars 2008 Enig med Kattelatte. Evt "hei, du virker som en interessant person. Vil du være med å ta en kaffe en dag?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå