Gå til innhold

I gode og onde dager

Caboodle

Anbefalte innlegg

Jada, jeg vet, jeg vet. Men jeg har ikke sett det på en stund, men var ikke Mimi fra en sånn fattig familie og hadde bare en lillebror? Og ikke en Cowboymamma? Fortell! I'm oh so lost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stefano er visstnok død igjen, de barna fra rommet er Rex og Cassie, Rex lever og er sammen med Mimi, Cassie ble drept av seriemorderen.

Det med Mimi vet jeg ikke, men moren er jo ganske white trash, så kan fortsatt være det er den fattige familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg vet, jeg vet. Men jeg har ikke sett det på en stund, men var ikke Mimi fra en sånn fattig familie og hadde bare en lillebror? Og ikke en Cowboymamma? Fortell! I'm oh so lost.

mimi sin familie er fattig ja, det er derfor hun prøver å få fingrene i den resturanten...mimi er sammen med Rex som før var rik, men nå er "fattig" siden han ikke var en Dimera alikevel.... moren var ikke cowboy før, men er det nå...

og nå er mange døde........................

Endret av DAJMI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen. Hør nå her. :D

Hun derre Mimi bodde jo hos familien til hun operadama som var svartkledd før som ble den bejben. Og mora var ikke sånn, hun var sånn nervøsdame, en grå mus. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Og barna er plutselig like gamle som foreldrene, uten at de har fått en rynke. Alt går ann i den serien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Mimi bodde vel hos Chloe (før ghoul girl, nå babe) mens Habitat for Humanity bygde et nytt hus for dem. Så flyttet de hjem igjen. Når Cassie og Rex kom inn i bildet, trodde alle at de var DiMera. Dermed var de rike. Mimi ble sammen med Rex (ikke for pengene altså, men fordi hun så klart elsker han:P) og livet ble litt bedre for moren. Så viste det seg at Rex var en Brady, og Bonnie (moren til Mimi) begynte å protestere mot det forholdet. Når seriemorderen begynte å drepe, så var Maggie (kona til Mickey. Han er advokat, hun eide Toscane) ett av ofrene. Da begynte Bonnie å blande seg inn litt her og der og endte med å finne ut at hun kunne forføre Mickey som nå var en sørgende enkemann til å ta over gamle Toscane. Så nå driver hun en eller annen bar eller noe som skal kalles for Alice's. Dette protesterer stemoren til Hope imot nå. Så nå er det skikkelig teite krangler mellom stemoren til Hope og Bonnie ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...