Gjest Gjest_Gladjenta_* Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har et godt øye til en mann på mitt nye arbeissted. Jeg er ganske sjenert av meg, så hvordan kan jeg få ham til å skjønne at jeg er interessert? Så vidt jeg vet er han single. Vi har (tilsynelatende) god kjemi og prater lett sammen om jobbrelaterte ting. Nå skal snart hele avdelingen på kurs sammen et sted. Hadde vært fint å få råd om fremstøt... Jeg tør ikke være ekstremt freidig eller frempå, da jeg er kun innleid i selskapet. Forslag? Må legge til at jeg er i midten av 30 årene og vil ikke ha "fjortis-tips"!
Gjest Casey Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Plasser deg selv overfor ham ved middagsbordet om kvelden, bestill vin og vær fortsatt glad. Hvis han ikke registrerer at du er der, eller holder blikket spesielt lenge på deg, eller viser initiativ til at dere snakkes mer etter middagen, bør du kanskje sjekke ut signalene i forhold til om han faktisk kunne tenke seg en flørt i jobbsammenheng. Enkelte skiller veldig mellom jobb og privatliv, mens andre lar det være flytende overganger.
Gjest Gjest_Gladjenta_* Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Plasser deg selv overfor ham ved middagsbordet om kvelden, bestill vin og vær fortsatt glad. Hvis han ikke registrerer at du er der, eller holder blikket spesielt lenge på deg, eller viser initiativ til at dere snakkes mer etter middagen, bør du kanskje sjekke ut signalene i forhold til om han faktisk kunne tenke seg en flørt i jobbsammenheng. Enkelte skiller veldig mellom jobb og privatliv, mens andre lar det være flytende overganger. Takk for rådet. Skulle han da vise interesse, er det passende å avklare jobb/privatliv skillen med en gang....eller vil det virke noe desperat? Jeg er så redd for å dumme meg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå