Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest prøver87
Skrevet

Nok en måned sitter jeg å venter og venter... Det er ikke lenger så spennende og gøy å vente, nå er det bare drit kjedelig! Prøver å ikke drikke så mye kaffe og holder meg langt unna alkoholen..

Skulle ønske man slapp å vente hele 2 uker etter EL med å kunne teste, virker så leeeenge. Og når man endelig kan ta en test, så kommer TR eller så er testen tydelig negativ... Lei av å ha det sånn hver måned! Mister litt mote og begynner å lure på hva som er galt siden det ikke klaffer...

vil jo så gjerne ha en liten spire i magen.. Lyst å ha litt "baby-mage" i sommer..

Har ihvertfall et lager med tester liggende - ClearBlue, strimler og staver ... Lyst å teste hver dag, men er jo kun 2 dager siden EL, så er nok altfor tidlig!!!

Håper det er en spire i magen min!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg deler testesjuka med deg! Det er bare 7-8 dager siden EL, og jeg kommer nok straks til å svi av en test selv om jeg VET at det er altfor tidlig å vente positiv resultat. Det tar jo gjerne 6-8 dager bare for egget å feste seg, og deretter tar det enda noen dager for kroppen å produsere nok mengder hormon til at det fanges opp på en test. Rasjonelt VET jeg alt dette, men den testesjuka, den testesjuka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...