Gjest prøver87 Skrevet 21. mars 2008 #1 Skrevet 21. mars 2008 Nok en måned sitter jeg å venter og venter... Det er ikke lenger så spennende og gøy å vente, nå er det bare drit kjedelig! Prøver å ikke drikke så mye kaffe og holder meg langt unna alkoholen.. Skulle ønske man slapp å vente hele 2 uker etter EL med å kunne teste, virker så leeeenge. Og når man endelig kan ta en test, så kommer TR eller så er testen tydelig negativ... Lei av å ha det sånn hver måned! Mister litt mote og begynner å lure på hva som er galt siden det ikke klaffer... vil jo så gjerne ha en liten spire i magen.. Lyst å ha litt "baby-mage" i sommer.. Har ihvertfall et lager med tester liggende - ClearBlue, strimler og staver ... Lyst å teste hver dag, men er jo kun 2 dager siden EL, så er nok altfor tidlig!!! Håper det er en spire i magen min!
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Jeg deler testesjuka med deg! Det er bare 7-8 dager siden EL, og jeg kommer nok straks til å svi av en test selv om jeg VET at det er altfor tidlig å vente positiv resultat. Det tar jo gjerne 6-8 dager bare for egget å feste seg, og deretter tar det enda noen dager for kroppen å produsere nok mengder hormon til at det fanges opp på en test. Rasjonelt VET jeg alt dette, men den testesjuka, den testesjuka...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå