Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

på bagen jeg kjøpte i gave til ham. en nyydelig bag i skinn, med håndttak i tøy.

nå stinker de håntaene hundepiss og bagen er full av piss.

han bryr seg ikke....

har ikke tenkt å forsøke å rengjøre den engang. han bare ...åja, pissa bikkja mi på bagen som om det ikke var krisse .....

jeg betalte over 4000 for den bagen...jeg syns han er utaknemmelig....

er det jeg som overreagerer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Hm, jeg tror TS ga en bag i gave til sin kjæreste/mann, og at bikkja tissa på den. Så bryr ikke gavemottakeren seg om det.

Hvis jeg hadde fått en så verdifull gave, og en hund hadde tisset på den hadde jeg blitt veldig lei meg og forsøkt å vaske det vekk. Slik reagerer altså ikke mannen til TS.

Hvis det samme hadde skjedd med meg hadde jeg nok også blitt litt i stuss.

Skrevet

Hm?? Vet han hvor dyr den egentlig er???

Skrevet

Sorry for at jeg siterer deg, men det er bare for å poengtere poenget mitt;)

Burde det vitterlig ha noe å si hva baggen kostet? Synes han virker som om han ikke bryr seg om gaven. Hadde min kjære brydd seg så lite, så hadde sikkert jeg og skrevet et innlegg her på KG.

Ta å spør han om han ikke bryr seg om tingene du gir han?

Skrevet

Man kan ikke tvinge en mann til å bry seg om flotte vesker, bagger og lignende, mange av dem er egentlig like happy med en Adidas sportsbag til noen hundringser. I så fall må du regne gaven som et bomkjøp, eller som egentlig gave til deg selv og din egen lyst til å style ham opp.

Skrevet (endret)
Man kan ikke tvinge en mann til å bry seg om flotte vesker, bagger og lignende, mange av dem er egentlig like happy med en Adidas sportsbag til noen hundringser. I så fall må du regne gaven som et bomkjøp, eller som egentlig gave til deg selv og din egen lyst til å style ham opp.

Tenkte det samme selv.

Men forsåvidt, jeg hadde vel tørka av en bag full av bikkjepiss uansett om den var dyr eller ikke. Antagelig hadde jeg kasta den, om det var gave eller ei.

Jeg ser for såvidt ikke forskjell på damas Pradaveske, - og tøybagen henne til 200 kr for å ha danseklær i. Samme farge, og ganske lik form.

Endret av caso
Skrevet

han vet absolutt hvor mye den kostet. det er også en utpreget maskulin bag som ikke kan benyttes av kvinner....

jeg blir bare så frustrert fordi de i hans famile er så vanvittig opptatt av gaver og de skal være så flotte og koste så mye og det er liksom ikke måte på.....

slik er ikke jeg. jeg forventer ikke mer enn et kort på bursdagen og kanskje noe godt til middag. I hans familie er du skikkelig lusen hvis du ikke bruker 5000 på en bursdagspresang.......

når gaver så er så utrolig viktig for ham, blir jeg så lei meg når han aldri blir glad for noe han får. Han verdsetter ikke ting og tar ikke vare på ting......

jeg blir så trist av at han er så utaknemmelig.

Skrevet
Prøve å vaske av bikkje-tisset?

jeg syns kanskje HAN kunne vaske det av.......

men det er liksom ikke så viktig for ham....

det er poenget.

kaster den vel bare eller noe ? :gråte:

Gjest StockDama
Skrevet
jeg syns kanskje HAN kunne vaske det av.......

men det er liksom ikke så viktig for ham....

det er poenget.

kaster den vel bare eller noe ? :gråte:

Neste år kjøper du noe fra nille istedet...så kanskje han lærer seg å sette pris på det han får.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...