Gjest Trenger litt hjelp her!! Skrevet 21. mars 2008 #1 Del Skrevet 21. mars 2008 Hei og god aften til dere natteravner eller evt. andre.. Ja, rett til problemet. Setter stor pris på svar! Jeg har en venn..eller har kjent han i en god del år nå og det begynte med at vi var på dealeren og alt det der. Men det ble ikke noe av..og årene har gått. Jeg har møtt han til tider når jeg har vært hjemme og i en periode fikk jeg atter en gang følelser for han. Men dette var vell å merke for..1-2 år siden. Men uansett; når jeg nå treffer han igjen, er det ett eller annet som bare tiltrekker meg sånn ved han. Vi har ikke snakket noe om det siden den gangen for 2 år siden..og det virker ikke som om han har noe særlig følelser for meg heller, selv om han alltid er interessert når jeg er der. Vet ikke..litt flørtende? Og nå fikk jeg akkurat noen meldinger fra han der det sto at han skulle ønske jeg var der med han og blablabla.. Hvordan skal jeg tolke dette? Venninnene mine har på en måte "advart" meg om han og sånn.. men jeg har aldri fått vite detaljer og sånn.. HVa skal jeg gjøre? Skal jeg "flørte" tilbake eller skal jeg bare la det gå...? Selv om jeg vet at om det hadde blitt noe mer mellom oss, har det jeg har drømt om i 4-5 år endelig gått i oppfyllelse...? Hjeeeelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maskot Skrevet 21. mars 2008 #2 Del Skrevet 21. mars 2008 Dette høres da absolutt ut som det er verdt å sjekke ut? Men du må selvsagt ta høyde for de advarslene du har fått. Hva slags advarsler dreier det seg om? Ofte stemmer ryktet og sannheten, men ikke alltid Men går ryktene på vold, kriminalitet, notorisk utroskap, så ville jeg ha gått fram svært varsomt. Lykke til, høres uansett ut som du er forelska Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 21. mars 2008 #3 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Dette høres da absolutt ut som det er verdt å sjekke ut? Men du må selvsagt ta høyde for de advarslene du har fått. Hva slags advarsler dreier det seg om? Ofte stemmer ryktet og sannheten, men ikke alltid Men går ryktene på vold, kriminalitet, notorisk utroskap, så ville jeg ha gått fram svært varsomt. Lykke til, høres uansett ut som du er forelska Enig! Trå varsomt, men føl deg litt frem "sukk" skulle ønske noen var interresert i meg :rødme: Endret 21. mars 2008 av IloveNY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #4 Del Skrevet 21. mars 2008 Venninnene mine har på en måte "advart" meg om han og sånn.. men jeg har aldri fått vite detaljer og sånn.. Dette med venninner som "advarer" mot en fyr du har møtt.. Hvor seriøst skal man ta det? Jeg føler at hver eneste gang jeg møter noen så er det alltid noen som har noe negativt å si om vedkommende. Er det flere som har den følelsen? Dette må jeg starte en egen tråd på, ser det blir avsporing! Til TS, siden du kjenner ham fra før så ville jeg ikke tatt advarslene så seriøst dersom de ikke er konkrete. Det er vel bedre å gi det en sjanse enn å droppe det fordi noen andre tror det er dumt og så angre som en hund etterpå? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trenger litt hjelp her!! Skrevet 21. mars 2008 #5 Del Skrevet 21. mars 2008 Tusen hjertelig takk for svar! Nei, de har ikke sagt hva det er jeg skal passe meg for. HAn er ikke voldelig eller noe sånn.. vet bare at han er litt av en sjarmør. Han er vedlig god og snill og alt det der:P MEn ikke vet jeg.. jeg er elendig til å ta intiativ. Treffer han nok i kveld. Så får vi se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 21. mars 2008 #6 Del Skrevet 21. mars 2008 Hold oss oppdatert da! Er så kjedelig når man ikke får vite hvordan det går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trenger litt hjelp her Skrevet 28. april 2008 #7 Del Skrevet 28. april 2008 Ja, beklager folkens for at det tar så sykt lang tid før jeg svarer. Sitter uten pc mesteparten av tiden skjønner dere=) Jo.. nå skal dere høre her. Vi har sendt en del meldinger til hverandre i det siste, og det viser seg at han er veldig frempå når det gjelder sex og sånn.. Altså.. rett på sak. Og han sa at hat var ute etter et "friedns with benefits"- forhold og blalba.. jeg sa ikke akkuat i mot, men jeg er ikke helt med for å være helt ærlig. Han er liksom alt for frempå. .. en annen ting også..jeg bor jo ikke samme sted som han enda, men flytter i mai igjen. .. men her hvor jeg er nå, har jeg en ganske god venn.. en jeg føler meg veldig trygg på. Vi kom fram til at vi ville bare rote med hverandre uten noe følelser og sånn. Helt enkelt. Og det klarer jeg ganske greit, men vet jeg kommer til å savne han veldig når jeg reiser. Vi har det ganske avslappet.. selvom det er top secret (enda en lang og frustrerende historie på hvorfor det må være hemmelig.. interessert?) det er spennende i allefall .. og jeg trives veldig godt sånn som vi har det...men jeg vet jeg kommer til å savne han mye i og med at han var min første.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå