Gjest Kairo Skrevet 27. mars 2008 #21 Skrevet 27. mars 2008 Har du et bilde av denne fantasidamen din? ( Noen som likner?)... Føler det er helt umulig å skulle gjette seg frem til hva gutter mener med runde former, runde lår, ect. Har gjerne hørt gutter snakke om runde former, ect og så når de trekker opp et bilde av en dame som har dette så har de kommet frem med et bilde av en modell ( I mine øyner, tynn og mager).....Så, det hadde vært interessant å se hva du mener er runde former, slik du beskriver fantasikvinnen... Mange kvinnelige alpinister har slike kropper.
SMann Skrevet 28. mars 2008 #22 Skrevet 28. mars 2008 Ene dagen er hun høy, slank og lys, neste dag er hun lav, mørkere og kraftig. Noen dager store bryster, andre ganger små.....Det varierer men hun må være velstelt, renslig og relativt fast i fisken.
Gjest Gorgonzola Skrevet 28. mars 2008 #23 Skrevet 28. mars 2008 Her skulle jeg helst sett at KUN menn svarer Eller den mer ""eksotiske" brunetten med brune øyne, gyllen hud, fyldige pupper og rumpe og brede hofter. (Kvinnelig, såkalt "fruktbar timeglassform) Min soleklare favoritt!!!!!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå