Gå til innhold

Ja, hva foretrekker gutta?

Fremhevede innlegg

Gjest Biiiilonde
Skrevet

Her skulle jeg helst sett at KUN menn svarer :)

Hva foretrekker dere av disse to:

Den tynne, klassiske nordiske blondinen, med blå øyne, små pupper og liten rumpe? (Såkalt "blek og rett opp ned")

Eller den mer ""eksotiske" brunetten med brune øyne, gyllen hud, fyldige pupper og rumpe og brede hofter. (Kvinnelig, såkalt "fruktbar timeglassform

Bare lurer, smaken er som baken :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Biiiilonde
Skrevet

Fortell gjerne om det hvis du like noe heeeelt annet enn det som står her også. Bare fortell hva du liker :)

Gjest Mann35
Skrevet

Den tynne, klassiske nordiske blondinen, med blå øyne, små pupper og liten rumpe? (Såkalt "blek og rett opp ned")

Eller den mer ""eksotiske" brunetten med brune øyne, gyllen hud, fyldige pupper og rumpe og brede hofter. (Kvinnelig, såkalt "fruktbar timeglassform

Vet ikke om jeg er helt enig med din beskrivelse av den klassiske nordiske blondinen. Syns ikke gjennomsnittsjenten (her i Norge ihvertfall) har så liten rumpe, jeg.

Min preferanse heller mer mot kroppsformen til jenter ifra østeuropa, relativt smale og gjerne lange, slanke ben. Men når det gjelder fargekombinasjoner, er brunetter med brune øyne min desiderte favoritt. Så svaret er en kombinasjon av de to. Har funnet en slik jente, og hun er 100% norsk :rødme:

Gjest Mann 24
Skrevet

Jeg liker mye forskjellig, men hvis jeg skal si hva jeg liker best ville det nok være det du kaller "fruktbar timeglassform". Stor rumpe, store pupper og langt, sunt hår. Farge på hud og øyne spiller imidlertid liten rolle. Jeg heller litt mot mørkhårede kvinner, men det er heller ikke så viktig.

Men tynne jenter kan også være fint. Egentlig spiller disse tenkte preferansene liten rolle når man står overfor en jente man er tiltrukket av.

Gjest Gjest_mann38_*
Skrevet

Jeg foretrekker en kombinasjon av de to alternativene. Jeg liker former og vil ha litt å ta i, dvs. fruktbar timeglassform. Og så er jeg svak for blondiner. Men for meg er det viktigste av alt personligheten til ei jente.

Skrevet

Eller den mer ""eksotiske" brunetten med brune øyne, gyllen hud, fyldige pupper og rumpe og brede hofter. (Kvinnelig, såkalt

"fruktbar timeglassform

Er det ikke dette de kaller ledende spørsmål?

Tror du vet svaret selv når du setter opp to så kategoriske typer.

Forøvrig er det nok flere av blandingstypen enn de som hører inn under dine to typer. F.eks blondiner med timeglassform og brunetter som er rett opp og ned.

Og hva med de kommuneblonde?

Eller de som har stor rumpe og flate pupper?

Tar meg den friheten å svare jeg da, ettersom dette er et fritt forum.

Gjest Gutt15
Skrevet

Enig i at det var litt ledende spørsmål.

Men det jeg liker best, er nettopp det du beskrev i den andre kategorien :)

Utenlandske eksotiske jenter med brunt hår og brune øyne, og flotte former !

Gjest Drømmemenn32
Skrevet

Umulig å svare kategorisk. Tror det mer kommer an på det totalinntrykket jenta gir, uavhengig av "rase".

Skrevet
Er det ikke dette de kaller ledende spørsmål?

Tror du vet svaret selv når du setter opp to så kategoriske typer.

Forøvrig er det nok flere av blandingstypen enn de som hører inn under dine to typer. F.eks blondiner med timeglassform og brunetter som er rett opp og ned.

Og hva med de kommuneblonde?

Eller de som har stor rumpe og flate pupper?

Tar meg den friheten å svare jeg da, ettersom dette er et fritt forum.

Enig her.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Enig her.

er vell egentlig en enkel sjel. æ like at jentene har rumpe(stor eller liten) bryster(naturlige) lyseblå øyne(sukk) og av alle ting....pene hender???!!

Gjest Kairo
Skrevet

Helhetsinntrykket er alltid avgjørende for meg. Alle jenter har en eller flere deilige tiltrekkende kvinnelige detaljer, da er det bare om og gjøre at det som trekker ned ikke trekker alt for mye ned.

Selv er jeg ikke spesielt kjekk, og liker derfor vanlige jenter som tar vare på seg selv, pynter seg litt og er seg selv på sin måte. De kan gjerne ha noe de er misfornøyde med, noe som gjør dem litt usikre og sårbare, da er de bare enda søtere, fordi som oftest er det bare bagateller som fjernes ved et knull og en bukett røde roser etterpå.

I en fantasiverden, hvor jeg kan velge og vrake, ville jeg valgt jenter med former. Med former mener jeg runde kurver eller buer. Magen skal ha en liten bue, runde bryster, runde legger, lår som er runde og danner en bue sett fra siden, bollemus selvsagt, dvs en rund liten kurve sett fra siden her også, litt rundt ansikt er også deilig.

Kort sagt; det motsatte av modeller som har slanket bort alt kvinnelig og er tynne og stramme over det hele. Hvem kan vel kose seg under ei varm dyne med noe sånt!?

Skrevet

Mine preferanser:

- proporsjoner

- presentasjon

Dette passer forøvrig også på mat og drikke :gjeiper:

Gjest dude 25
Skrevet

Hvis jeg må velge en av de to, ville jeg nok gått for den nordiske varianten. Men sannheten er at ingenting av det du nevner er spesiellt viktig. Rent utseendemessig er holdning, utstråling og et naturlig utseende langt viktigere. Det finnes ikke noe som er mer turn-off enn jenter som gjør seg selv til objekter med masse silikon og sminke. Og selvfølgelig jenter som lar seg selv forfalle helt. Alt med måte.

Men viktigst av alt er det at det ikke finnes noe ideal. Det er alle de små feilene som gjør useendet unikt og spennende. Føflekken på helt feil sted, puppene som ikke er helt like, arret etter blindtarmoperasjonen osv. Alt dere desperat prøver å skjule, og som kun kjæresten får se gjør det hele langt mer intimt.

Gjest Gjest
Skrevet
Helhetsinntrykket er alltid avgjørende for meg. Alle jenter har en eller flere deilige tiltrekkende kvinnelige detaljer, da er det bare om og gjøre at det som trekker ned ikke trekker alt for mye ned.

Selv er jeg ikke spesielt kjekk, og liker derfor vanlige jenter som tar vare på seg selv, pynter seg litt og er seg selv på sin måte. De kan gjerne ha noe de er misfornøyde med, noe som gjør dem litt usikre og sårbare, da er de bare enda søtere, fordi som oftest er det bare bagateller som fjernes ved et knull og en bukett røde roser etterpå.

I en fantasiverden, hvor jeg kan velge og vrake, ville jeg valgt jenter med former. Med former mener jeg runde kurver eller buer. Magen skal ha en liten bue, runde bryster, runde legger, lår som er runde og danner en bue sett fra siden, bollemus selvsagt, dvs en rund liten kurve sett fra siden her også, litt rundt ansikt er også deilig.

Kort sagt; det motsatte av modeller som har slanket bort alt kvinnelig og er tynne og stramme over det hele. Hvem kan vel kose seg under ei varm dyne med noe sånt!?

Har du et bilde av denne fantasidamen din? ( Noen som likner?)... Føler det er helt umulig å skulle gjette seg frem til hva gutter mener med runde former, runde lår, ect. Har gjerne hørt gutter snakke om runde former, ect og så når de trekker opp et bilde av en dame som har dette så har de kommet frem med et bilde av en modell ( I mine øyner, tynn og mager).....Så, det hadde vært interessant å se hva du mener er runde former, slik du beskriver fantasikvinnen...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg må ha en av hver, hvis ikke blir det uutholdelig kjedelig!

Gjest Annen gjestemann
Skrevet (endret)
Har du et bilde av denne fantasidamen din? ( Noen som likner?)... Føler det er helt umulig å skulle gjette seg frem til hva gutter mener med runde former, runde lår, ect. Har gjerne hørt gutter snakke om runde former, ect og så når de trekker opp et bilde av en dame som har dette så har de kommet frem med et bilde av en modell ( I mine øyner, tynn og mager).....Så, det hadde vært interessant å se hva du mener er runde former, slik du beskriver fantasikvinnen...

Noe sånt som dette:

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Gjest Annen gjestemann
Skrevet
Shitt gikk glipp av den linken gitt :(

Sorry, men det var tydeligvis ikke lov med sånne bilder her.

Har ikke klart å finne noen tilsvarende bilder av kvinner med klær på. Da ser man jo ikke så mye uansett.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Sorry, men det var tydeligvis ikke lov med sånne bilder her.

Har ikke klart å finne noen tilsvarende bilder av kvinner med klær på. Da ser man jo ikke så mye uansett.

:ler:

Skrevet

Det flotteste er en naturlig (les= silikonfri) fast kropp. Ikke overnaturlige bryster, men heller ikke den supertynne modellvarianten. Disse jentene som verken har lår eller kan gå på en naturlig måte, er definitivt ikke noe å etterlikne. De fleste av dem er direkte usexy selv om de kan være pene midt i ansiktet.

Om du er lys eller mørk (eller noe midt i mellom) spiller ingen rolle, men du bør altså gjerne ha litt kjøtt på kroppen og litt for mye er faktisk bedre enn det motsatte etter min smak.

Jeg ligger nok og vaker mellom de to ytterlighetene som ble presentert innledningsvis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...