Bomullstrusa Skrevet 20. mars 2008 #1 Del Skrevet 20. mars 2008 Har noen en favoritt innen westernsjangeren? Gjerne filmer som er lagd etter 1990... En i familien blir sengeliggende ei stund fremover, så jeg tenkte å grave frem noen gode westernfilmer, som er vedkommendes favorittsjanger Håper noen kan komme med tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 21. mars 2008 #2 Del Skrevet 21. mars 2008 Den nye produksjonen 'There will be blood' er forholdsvis god, og innen genren. 'Last Man Standing', 'Dances with Wolves' og 'Wyatt Earp' er vel de mest nevneverdige fra nittitallet, ihvertfall som jeg kommer på. Ellers vil jeg slå et slag for 'Butch Cassidy and the Sundance Kid', 'A Fistful of Dollars' og 'The Good, the Bad and the Ugly'. Jeg er ingen stor westernfan, men disse er spennende filmer uansett preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #3 Del Skrevet 21. mars 2008 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 22. mars 2008 #4 Del Skrevet 22. mars 2008 Mine favoritter er Giant med Elizabeth Taylor, Rock Hudson og James Dean og How the West Was Won. Ingen av dem er lagd før 1990, men synes uansett det er filmer som bør sees, spesielt Giant - en klassiker! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå