Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2008 #1 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg prøver å være så løsningsorientert som jeg kan. Men skjørt uten strømper er ikke så fint. Da kan man like så godt gå med bukser og gjerne med fordel gjøre så. Jeg er mann og ikke en detaljorientert homofil sådan. Bare helt vanlig av den sleskete heterofil-varianten. Men jeg legger merke til sminke og hår. Kanskje jeg er meterofil? Men jeg er macho og da er alt wonderful'n dandy. Skjørt. Vil du gå med det? Prøv tynne strømper. Det se finere ut!! Det var bare det.. Det var alt jeg hadde. *takker og bukker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 21. mars 2008 #2 Del Skrevet 21. mars 2008 Mener du at det ser finere ut med strømper under skjørt enn bare legger? Nå som sommeren nærmer seg og brunfargen tar til er det jo mye finere å gå uten strømpebukse! For ikke å snakke om at jeg ikke takler å ha noe som strammer sånn rundt magen. Så jeg må gå med sånne Stay ups, men de ruller bare ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 21. mars 2008 #3 Del Skrevet 21. mars 2008 Det får så være, men jeg kler meg slik jeg føler for. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thunderbat Skrevet 21. mars 2008 #4 Del Skrevet 21. mars 2008 Spørs veldig på hva slags skjørt det er snakk om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trolley_dolly Skrevet 23. mars 2008 #5 Del Skrevet 23. mars 2008 jeg gaar sjelden med bukser, saa det gaar mest i skjQrt og kjoler, men jeg har aldri faatt mer/mindr komplimenter for aa gaa med skjQrt uten strQmper...jeg synes bare, sommerbrune legger ser mye bedre ut enn nylon legger! det vaerste jeg vet, er naar jeg ser folk med peeptoe sko og strQmper.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stocking lover Skrevet 27. mars 2008 #6 Del Skrevet 27. mars 2008 Mener du at det ser finere ut med strømper under skjørt enn bare legger? Nå som sommeren nærmer seg og brunfargen tar til er det jo mye finere å gå uten strømpebukse! For ikke å snakke om at jeg ikke takler å ha noe som strammer sånn rundt magen. Så jeg må gå med sånne Stay ups, men de ruller bare ned... Hei, Dersom du vil høre en manns mening er det definitivt mest sexy og flottest med strømper. Dropp strømpebukser og ev. også stayups. Bruk strømper med strømpeholder. Det gir deg mange flere muligheter (la strømpekanten komme til syne, droppe truse om du ønsker det bl.a.). De verken strammer rundt magen eller ruller ned men får oss gutta til å tenne (om du ønsker det da!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå