Gjest Sniff:) Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Er Secret Window bra? Er den skummel? Har ikke sansen for veldig skumle filmer, så hvis det er blod og skumle ting i den, vil jeg helst ikke se den... Har derimot veldig sansen for Johnny Depp, og kunne godt tenkt meg å sett denne:)
IloveNY Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Dette er etter min mening en helt grei film... Ikke noe mesterverk:P Jeg er selv veldig lett skremt, men ble faktisk ikke veldig redd av den... Jeg pleier aldri se skrekkfilmer fordi jeg får skikkelig angst og problemer i ettertid! Jeg sliter fortsatt med bilder i hodet fra nattsvermeren Men jeg så secret window i armkroken til en kamerat som jeg føler meg veldig trygg med så det kan ha noe med at det ikke var så uutholdelig skummelt :gjeiper: Det er jo bare å holde for øyne og øre som jeg pleier å gjøre hvis jeg tror det kommer noe som er veldig skummelt...
Gjest Sniff:) Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Dette er etter min mening en helt grei film... Ikke noe mesterverk:P Jeg er selv veldig lett skremt, men ble faktisk ikke veldig redd av den... Jeg pleier aldri se skrekkfilmer fordi jeg får skikkelig angst og problemer i ettertid! Jeg sliter fortsatt med bilder i hodet fra nattsvermeren Men jeg så secret window i armkroken til en kamerat som jeg føler meg veldig trygg med så det kan ha noe med at det ikke var så uutholdelig skummelt :gjeiper: Det er jo bare å holde for øyne og øre som jeg pleier å gjøre hvis jeg tror det kommer noe som er veldig skummelt... Takk:) Er veldig lettskremt, men tåler sikkert denne da. Bare jeg får se Johnny Depp, så får jeg bare bli litt skremt... Hehe...=p
Gjest milkyway Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 du må heller se fear and loathing in las vegas, der har han måne!
Maneo Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Jeg likte filmen veldig godt. Ikke noe blod og gørr som jeg kan huske.
Thunderbat Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Langt i fra den verste Stephen King filmen det. Er ikke så veldig skummel i grunn. Tror du tåler å se den
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Langt i fra den verste Stephen King filmen det. Er ikke så veldig skummel i grunn. Tror du tåler å se den Høres bra ut:) Kan nok se den, da. Takk til alle!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå