Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan gjør dere det når dere krøller håret deres med krølltang? Skal det være tørt, vått, bruker dere spray før, etter? Noen andre spesielle produkter som gjør at krøllene varer lengre og at håret ikke blir så frizzy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke brukt krølltang til å krølle håret på lenge... Nå bruker jeg rettetanga til det:) Det blir mye finere krøller hvis du vil ha litt store og glamorøse krøller ala hollywood:P

Men her er en forklaring med bruk av krølltang:

http://youtube.com/watch?v=PNbxHToXz0M&feature=related

her er hvis du vil prøve med rettetang:

Men hvertfall håret skal alltid være tørt! Og jeg pleier å spraye litt på når jeg har håret rundt krølltanga. Og så spraye masse når jeg er ferdig med hele håret:)

men som sagt, hvis du har en smal og god rettetang anbefales det!

Skrevet

tusen takk for tips! :D Hvordan spray bruker du?

Skrevet

Jeg bytter litt... For øyeblikket bruker jeg den der elnett fra loreal... Men er tidligere veldig fornøyd med H&M sin hårspray... Har også prøvd en del dyre fra frisørsalong, men akkurat på spray merker jeg ikke stor forskjell :)

Skrevet

Jeg har ganske langt og tjukt hår og synes de fleste hårspray ikke holder spesielt lenge i håret mitt.. Sliter litt med å finne en jeg liker..

Gjest Veronica Mars
Skrevet

Måten jeg gjør det på for at det skal holde hele kvelden:

Mens det er vått bruker jeg en del skum i det. Deretter må det bli helt knusktørt før jeg gjør noe mer. Så må man holde krølltangen stille i minst 10 sekunder når den er helt krøllet inn. Så tar du den forsiktig ut igjen og passer på at håret legger seg i krøll. Hver gang jeg har krøllet 4-5 lokker sprayer jeg godt over. Helt til slutt sprayer jeg også over hele håret. Deretter rufser jeg det til, for før det ser det litt for krøllete og perfekt ut. ;)

Hvilken spray man bruker tror jeg ikke spiller så stor rolle, men det er viktig at det står ekstra sterk hold på den el. Det er dog lurt å prøve seg litt fram for å vite hvor mye du skal bruke, siden det er litt forskjell fra spray til spray.

Å krølle med rettetang har noen prøvd på meg før, jeg syntes det holdt dårligere enn med krølltang. Jeg synes krøllene mine blir bra med krølltang også, sikkert fordi jeg har ganske stritt hår og det er ellers er vanskelig å få det krøllet. Det er jo stor forskjell på hvilken hårtype man har også.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har ganske langt og tjukt hår og synes de fleste hårspray ikke holder spesielt lenge i håret mitt.. Sliter litt med å finne en jeg liker..

Prøv KMS Hairstay Maximum Hold.

Jeg har tykt, krøllet hår til midjen og denne sprayen er den desidert beste jeg har prøvd. Den gir veldig bra hold.

Skrevet

jeg synes også det er lettere å få krøller ved å bruke rettetang :)

Skrevet

Bruk en tørrspray når du har brukt krølltang, ellers går krøllene fortere ut.

Skrevet

Oi, takk for tips:D Har plagdes litt med dette jeg også. Men skal teste tipsene deres ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...