Gjest Gjestings Skrevet 20. mars 2008 #21 Del Skrevet 20. mars 2008 og gjør seg mest mulig "lekker". Hvorfor gjør hun det...? La oss anta at en er i et godt forhold og synes ikke sjekking eller flørting er passende. Hun skal bare ut å snakke med venninner, men likevel sminker og steller seg som hun skulle i fint selskap... Er det rimelig å anta at det likevel er litt for "å se og bli sett"...? (dette er ikke ment som en debatt hvorvidt dette er riktig eller galt, men mer en diskusjon hvorfor en pynter seg slik når en bare skal ut å snakke...Jeg skjønner ikke alle behovene her...) Gunnlaug Ormstunge (som aldri klarer å huske passordet og da blir det mye pes å logge seg inn...) (advarse; generalisering ) Jenter pynter seg for venninnene sine. Det er egentlig ganske innviklet, men det er sånn det er. Å høste misunnelse fra andre jentene gir en større egoboost enn selv det beste komplementet fra en mann. Så hvis vi antar at hun ER i et godt forhold og ikke bryr seg med sjekking eller flørting, så handlet dette utelukket om at hun vil føle seg bra, noe hun kanskje føler hun ikke har muligheten til ellers, og fordi hun vil at de andre jentene skal føle at hun ser bra ut, noe som igjen får henne til å føle seg enda bedre. Noe som gjør at det er større sjans for at du får deg noe. Win-win :D Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324412-kona-reiser-p%C3%A5-byen-med-venninner/page/2/#findComment-5418666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 21. mars 2008 #22 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg kan bare snakke for meg selv, men her er min mening: 1. Jeg pynter meg for meg selv. Jeg liker å ta meg godt ut, og blir i mye bedre humør når jeg har "partyfacen" på. 2. Jeg pynter meg for venninnene mine. Selvsagt liker alle å høre at de ser godt ut. 3. JA, jeg innrømmer det, jeg pynter meg selvfølgelig for andre menn enn han jeg skal gifte meg med til sommeren. Hvis meg den person som ikke liker å føle seg begjæret og ettertraktet, og jeg skal si deg at denne personen er ikke heelt der den burde være (uten at dette nødvendigvis er en veldig negativ ting). Jeg elsker å småflørte og vite at gutta ser på meg og jeg fortsatt er lekker. Og, tro det eller ei, min kjære elsker også at andre gutter ser på meg. Han er sikker på forholdet vårt. Han vet at uansett hvor mange som ser på rumpa mi, puppene mine, samma pokker, så er det HAN jeg ligger hos hver natt. Det er han jeg kysser, elsker og skal gifte meg med. Han liker også at jeg føler at noen ser to ganger på meg når jeg går forbi, fordi han vet at det gir meg bedre selvbilde. Og jeg elsker gutten min 1000 ganger mer fordi jeg vet at han stoler på at selv om jeg pynter meg for "alle andre", så vet han at jeg kommer hjem til han... Selv om jeg er ute med venninner (eller venner for den saks skyld), og ikke kommer hjem før utpå formiddagen neste dag. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324412-kona-reiser-p%C3%A5-byen-med-venninner/page/2/#findComment-5418833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 21. mars 2008 #23 Del Skrevet 21. mars 2008 I går da jeg hadde besøk av ei veninne jeg har kjent siden jeg var åtte år hadde jeg ikke fått tid til å ordne meg. Så helt forferdelig ut, og dermed følte jeg meg ikke så veldig tilpass. Det å ordne seg for venner er veldig viktig for meg, akkurat som at jeg liker å ta meg ut foran kjæresten min. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324412-kona-reiser-p%C3%A5-byen-med-venninner/page/2/#findComment-5420313 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 21. mars 2008 #24 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg kan bare snakke for meg selv, men her er min mening: 1. Jeg pynter meg for meg selv. Jeg liker å ta meg godt ut, og blir i mye bedre humør når jeg har "partyfacen" på. 2. Jeg pynter meg for venninnene mine. Selvsagt liker alle å høre at de ser godt ut. 3. JA, jeg innrømmer det, jeg pynter meg selvfølgelig for andre menn enn han jeg skal gifte meg med til sommeren. Hvis meg den person som ikke liker å føle seg begjæret og ettertraktet, og jeg skal si deg at denne personen er ikke heelt der den burde være (uten at dette nødvendigvis er en veldig negativ ting). Jeg elsker å småflørte og vite at gutta ser på meg og jeg fortsatt er lekker. Og, tro det eller ei, min kjære elsker også at andre gutter ser på meg. Han er sikker på forholdet vårt. Han vet at uansett hvor mange som ser på rumpa mi, puppene mine, samma pokker, så er det HAN jeg ligger hos hver natt. Det er han jeg kysser, elsker og skal gifte meg med. Han liker også at jeg føler at noen ser to ganger på meg når jeg går forbi, fordi han vet at det gir meg bedre selvbilde. Og jeg elsker gutten min 1000 ganger mer fordi jeg vet at han stoler på at selv om jeg pynter meg for "alle andre", så vet han at jeg kommer hjem til han... Selv om jeg er ute med venninner (eller venner for den saks skyld), og ikke kommer hjem før utpå formiddagen neste dag. Amen. Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324412-kona-reiser-p%C3%A5-byen-med-venninner/page/2/#findComment-5420570 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 21. mars 2008 #25 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg pynter meg aldri så mye som når jeg skal ut og ta en kaffe med en venninne. Og kun for min egen del. Jeg elsker å pynte meg, og blant venninner får jeg komplimenter for det også. Og slikt liker vi jenter Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/324412-kona-reiser-p%C3%A5-byen-med-venninner/page/2/#findComment-5420586 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå