Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet egentlig ikke om jeg bare overreagerer eller hva, men er i hvertfall litt frustrert.

Har vært sammen med kjæresten min i 4 mnd. nå, og vi har hatt det veldig fint i løpet av denne tiden. Har det fint fremdeles, altså. :) Det eneste som har forandret seg er at han tar mindre kontakt enn før. Tar liksom ikke like mye intinativ til å være sammen...... Før var vi sammen hver kveld, og ingen av oss ønsket noe annerledes da. Nå er det tydeligvis annerledes, for han sover ofte alene hos seg selv.

Jeg tenker at noe må ha forandret seg, men jeg vet ikke hva. Når vi er sammen har vi det veldig bra. Jeg vil ikke være den eneste som tar kontakt, og gjør heller ikke det, for å spille litt "hard to get". Likevel tvinger jeg meg gjennom det.

Hva skal jeg gjøre? Bør vi snakke sammen, eller bør jeg bare respektere at han trenger tid for seg selv?

Videoannonse
Annonse
Gjest Chili Pepper
Skrevet

Det er vel ofte naturlig at man bruker litt mer tid på hver sin kant etter den aller første tiden?

Men selvfølgelig bør du snakke med ham når du lurer på noe sånt, å spille "hard to get" høres ikke noe særlig ut i et forhold. Synes jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Så du mener at det er naturlig at man tar kontakt akkurat når man vil, selv om det (for min del) ville blitt flere ganger til dager? Føler det vitner litt om at man er veldig avhengig av kjæresten.

Gjest Gjest
Skrevet

Mulig han har blitt trygg på deg og ikke trenger den samme kunstige og klamme bekreftelsen lenger.

Mens du vil bare ha mer av noe som er hormonelt styrt!

Har det fortsatt fint sammen sier du selv! Det menet som henger igjen i lufta etter ditt eget utsagn er nok bare et utslag av barbie/fantasi mentaliteten som du ikke har vokst i fra ennå!

Grow up!

Skrevet
Mulig han har blitt trygg på deg og ikke trenger den samme kunstige og klamme bekreftelsen lenger.

Mens du vil bare ha mer av noe som er hormonelt styrt!

Har det fortsatt fint sammen sier du selv! Det menet som henger igjen i lufta etter ditt eget utsagn er nok bare et utslag av barbie/fantasi mentaliteten som du ikke har vokst i fra ennå!

Grow up!

Kanskje du skal "grow up" og gi folk et høflig svar når de lurer.

Gjest Gjest
Skrevet

Noen som kan komme med litt mer konstruktive svar?

Gjest Piper
Skrevet

Han har helt sikkert bare kommet over den første stormende forelskelsen, og behøver da litt tid til sg selv og sitt også. Så lenge dere har det bra når dere treffes, ville jeg ikke brydd meg for mye om det.

Finn på noe alene eller sammen med venner, for det er aldri sunt å bli så avhengig av hverandre at man ikke kan gjøre ting uten å ha med den andre.

Men er du veldig usikker, er han nok den beste å snakke med. For det er ingen av oss her inne som kan gi deg noe godt svar på hvorfor, det blir rett og slett bare synsing fra vår side.

Skrevet
Jeg vet egentlig ikke om jeg bare overreagerer eller hva, men er i hvertfall litt frustrert.

Har vært sammen med kjæresten min i 4 mnd. nå, og vi har hatt det veldig fint i løpet av denne tiden. Har det fint fremdeles, altså. :) Det eneste som har forandret seg er at han tar mindre kontakt enn før. Tar liksom ikke like mye intinativ til å være sammen...... Før var vi sammen hver kveld, og ingen av oss ønsket noe annerledes da. Nå er det tydeligvis annerledes, for han sover ofte alene hos seg selv.

Jeg tenker at noe må ha forandret seg, men jeg vet ikke hva. Når vi er sammen har vi det veldig bra. Jeg vil ikke være den eneste som tar kontakt, og gjør heller ikke det, for å spille litt "hard to get". Likevel tvinger jeg meg gjennom det.

Hva skal jeg gjøre? Bør vi snakke sammen, eller bør jeg bare respektere at han trenger tid for seg selv?

Er du usikker, ville jeg snakket med ham. Spurt ham om det samme du spør oss om.

Er det alltid du som må ta kontakt med ham, synes jeg ikke det høres så hyggelig ut - lite likeverdig forhold... Men det kan jo være mange grunner til at han tar lite kontakt. Spille "hard-to-get" derimot, er som nevnt over ikke noe særlig i et forhold...

Snakk med ham, du!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...