theamoren Skrevet 4. november 2008 #1161 Skrevet 4. november 2008 så utrolig spennende! Lykke til dere som er ved målstreken!!
Gjest *Mim* Skrevet 4. november 2008 #1162 Skrevet 4. november 2008 Bassengtrening høres delig ut... Her er det åpent svømmebasseng i dag, kanskje jeg skulle dra? Tror du slår meg, Scheherezade. Ingen tegn til fødsel whatsoever her. Like greit, jeg orker ikke. Sliten av å være forkjøla, og ikke utålmodig nok. Motet mitt forsvant i går.
Scheherazade Skrevet 4. november 2008 #1163 Skrevet 4. november 2008 Tror du slår meg, Scheherezade. Ingen tegn til fødsel whatsoever her. Like greit, jeg orker ikke. Sliten av å være forkjøla, og ikke utålmodig nok. Motet mitt forsvant i går. Motet mitt forsvant også i går... Skal til jordmor litt senere, får høre hva hun har å si. Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal ta meg til på det som visstnok blir siste fridagen min. For kort tid til å gjøre noe av det man "bør" gjøre, som husvask, klesvask og hamstring til fryser, så det blir vel bare å sløve i sofaen!
Coxy Skrevet 4. november 2008 Forfatter #1164 Skrevet 4. november 2008 Ønsker oss alle all mulig hell og lykke. Dette er så spennende - jeg både gleder og gruer meg ... litt ... Det er fremdeles temmelig ufattelig!!! Me too!!! Er helt uvirkelige greier... Skrekkblandet fryd!!! ...så det blir vel bare å sløve i sofaen! Det der var det beste forslaget ditt, synes jeg!! Tenk, når får du tid til det neste gang..?
Concertina Skrevet 4. november 2008 #1165 Skrevet 4. november 2008 Bassengtrening er herrrlig! Skulle gjerne hatt det flere ganger i uka, er kos å bli kjent med andre gravide, jeg kjenner jo ikke så mange i området her. Og to av jentene jeg trener med har termin omtrent samtidig som meg, vi har gått på yoga sammen OG vi tilhører samme helsestasjon... Så det er ganske så koselig Nå skal jeg snart opp til jordmor, er litt spent på blodtrykket, håper det ikke har økt igjen... Ellers så fungerer kroppen litt bedre i dag, så her blir det vel litt maling av soverommet - jeg drømmer om at det skal være ferdig i løpet av de neste par dagene Bortsett fra det så tror jeg følger Scheherezade og sløver litt på sofaen, det hørtes fristende ut!
Arkana Skrevet 4. november 2008 #1166 Skrevet 4. november 2008 Ble ingen oktoberbaby på denne november/desember-gjengen gitt... jeg er litt treg så derfor denne oppdagelsen 4. november Vi har vært flinke rugere her ja. Synes det er litt rart at jeg kan telle antall uker igjen på én hånd. Kanskje er det så lite som to uker igjen avhengig av hvor stor han er på UL neste uke. Jeg er ikke fødeklar i det hele tatt. Gleder meg selvsagt til han kommer ut, men noen fødsel er ikke hjernen min forberedt på ennå. Sløving høres forøvrig ut som en god idé. Tror ikke det blir så mye annet gjort akkurat i dag her heller.
Gjest *Mim* Skrevet 4. november 2008 #1167 Skrevet 4. november 2008 Slenger meg også på i sløve-klubben. Har sovet på sofaen i timesvis, får merkelig nok sove så godt her. I senga om natta eralt håpløst...
Concertina Skrevet 4. november 2008 #1168 Skrevet 4. november 2008 Da har jeg vært hos jordmor - hun hadde ingen tro på legens teori om at det var for høyt saltinntak som var årsaken til mitt økende blodtrykk, men heller stress... Og jeg er vel strengt tatt helt enig! Og det beste av alt - jeg fikk ligge litt og slappe av før vi tok blodtrykket og det er nede i 120/80! Så jeg har fått streng beskjed om å slappe av og ta alt med ro. Helt med ro vet jeg ikke om jeg klarer, men jeg skal vel alltids klare å ta det roligere Så nå tenkte jeg at jeg skulle benke meg foran tven med strikketøyet mitt og slappe litt av! Så får jeg male den derre veggen i kveld
Mariblom Skrevet 4. november 2008 #1169 Skrevet 4. november 2008 Jeg holder på å kjede meg i hjel... Orker ingen ting, men er for "våken" til å klare å sove. Lei av å vente nå!
Coxy Skrevet 4. november 2008 Forfatter #1170 Skrevet 4. november 2008 Har de siste dagen fått litt problemer med å sitte jeg...! :klø: Akkurat som at det er så mye nedpressinger at det skikkelig ubehagelig så fort det er noe borti nederst på magen. Skal INGENTING til!! Bare å sitte med ei LØS joggebukse "strammer" for fælt, og det gjør vondt. Må legge meg ned...
Mirabella76 Skrevet 4. november 2008 #1171 Skrevet 4. november 2008 I dag har eg vore på svangerskapskontroll hos jordmor. Ho meinte at kroppen min var så klar, at ho trudde eg kom til å føda i løpet av veka! Må seia at eg har litt vanskelig for å tru at det kan stemma, men ingenting hadde jo vore bedre enn at jordmora mi har rett!
Gjest *Mim* Skrevet 4. november 2008 #1172 Skrevet 4. november 2008 Jeg holder på å kjede meg i hjel... Orker ingen ting, men er for "våken" til å klare å sove. Lei av å vente nå! Jeg kjeder meg også... Har ting å gjøre, men gidder ingenting. I dag har eg vore på svangerskapskontroll hos jordmor. Ho meinte at kroppen min var så klar, at ho trudde eg kom til å føda i løpet av veka! Må seia at eg har litt vanskelig for å tru at det kan stemma, men ingenting hadde jo vore bedre enn at jordmora mi har rett! Spennende! Lykke til!
SummerJoy Skrevet 4. november 2008 #1173 Skrevet 4. november 2008 I dag har eg vore på svangerskapskontroll hos jordmor. Ho meinte at kroppen min var så klar, at ho trudde eg kom til å føda i løpet av veka! Må seia at eg har litt vanskelig for å tru at det kan stemma, men ingenting hadde jo vore bedre enn at jordmora mi har rett! Spennende! Hvordan sjekker jordmora det da?
Coxy Skrevet 4. november 2008 Forfatter #1174 Skrevet 4. november 2008 I dag har eg vore på svangerskapskontroll hos jordmor. Ho meinte at kroppen min var så klar, at ho trudde eg kom til å føda i løpet av veka! Må seia at eg har litt vanskelig for å tru at det kan stemma, men ingenting hadde jo vore bedre enn at jordmora mi har rett! Oiiii!! Moro!!! Hvordan kunne hun mene det da...? Nå skal du se du tar innersvingen på oss alle sammen!
Arkana Skrevet 4. november 2008 #1175 Skrevet 4. november 2008 Ho meinte at kroppen min var så klar, at ho trudde eg kom til å føda i løpet av veka! Venninnen min fikk høre motsatt på en kontroll, at hun måtte regne med at det kunne gå en god stund ennå. Ungen kom samme natt.
kiri Skrevet 4. november 2008 #1176 Skrevet 4. november 2008 En liten stund siden jeg har vært her inne nå og må si jeg er overrasket over at ingen har født ennå. Hos oss har det vært mye som har skjedd med besøk og andre sosiale ting så har ikke hatt tid til å være på nett. Vi kjøpt bil! Kryss i taket!!!! Endte med en Skoda Octavia med firehjulstrekk. Henter den på torsdag. Utrolig deilig å ha det unnagjort. Det var den tingen som stresset meg før fødselen. Jeg har blitt 20% sykmeldt, har jeg sagt det? Utrolig deilig å begynne på jobb 8.30! Har mye mer energi både på og etter jobb nå. Hadde min første akupunkturtime i går for å modnes og klargjøre kroppen til fødselen. Har også begynt å ta bringebærbladpiller, her skal alt prøves for å ikke gå på overtid og få en så enkel fødsel som mulig! Lykke til til alle dere som kan føde når som helst nå!
Gjest *Mim* Skrevet 4. november 2008 #1177 Skrevet 4. november 2008 Da må du vel skifte avatar, Kiri?
Scheherazade Skrevet 4. november 2008 #1178 Skrevet 4. november 2008 Mangler inspirasjon til å pakke den berømmelige fødebagen... Mannen hev oppi en del ting forrige helg, men tenkte jeg skulle kvalitetssikre det hele litt. En bukse til meg er vel for eksempel litt lite. Blir litt matt av å lese alle listene over ting man liksom må ha i bagen, så det var nok der det strandet. Er jo ikke slik at det ikke går an å sende noen hjemom for å hente livsviktige ting som er glemt? Så lenge jeg husker lader til mobilen min! Nå skal jeg snart se jordmødrene tenker jeg. Lurer på om det egentlig er en god idé, situasjonen tatt i betraktning, men satser på at det er ukompliserte fødsler i kveld.
Gjest *Mim* Skrevet 4. november 2008 #1179 Skrevet 4. november 2008 Jeg skal også se jordmødrene. Har kikket gjennom noen epiosder på nett-tv (de norske), og noe har rett og slett vært for sterkt for meg. Begynner å lbi gammal og pysete. Brekker meg så lett for tida, og er småkvalm. Slitsomt når jeg hoster så mye.
Gjest Revenka Skrevet 4. november 2008 #1180 Skrevet 4. november 2008 Mangler inspirasjon til å pakke den berømmelige fødebagen... Mannen hev oppi en del ting forrige helg, men tenkte jeg skulle kvalitetssikre det hele litt. En bukse til meg er vel for eksempel litt lite. Blir litt matt av å lese alle listene over ting man liksom må ha i bagen, så det var nok der det strandet. Er jo ikke slik at det ikke går an å sende noen hjemom for å hente livsviktige ting som er glemt? Så lenge jeg husker lader til mobilen min! Nå skal jeg snart se jordmødrene tenker jeg. Lurer på om det egentlig er en god idé, situasjonen tatt i betraktning, men satser på at det er ukompliserte fødsler i kveld. Jeg skal også se jordmødrene. Har kikket gjennom noen epiosder på nett-tv (de norske), og noe har rett og slett vært for sterkt for meg. Begynner å lbi gammal og pysete. Brekker meg så lett for tida, og er småkvalm. Slitsomt når jeg hoster så mye. Huff, jeg så på det og angrer. Det ble litt snørr og tårer kan man si Er jo veldig følsom på slikt, og akkurat nå er jeg glad for at terminen er 4 uker unna. Ser utrolig vondt ut. Angrer litt på at jeg har søkt på ABC
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå