SummerJoy Skrevet 27. oktober 2008 #1081 Del Skrevet 27. oktober 2008 Masse mensmurringer her også... Spesielt på natten. Mye i korsryggen..kjennes ut som mensen skal komme når som helst Også får jeg av og til kjempevonde stikkinger i underlivet, litt sånn inni der en plass...jeg tror kanskje det er hodet til babyen som stanger mot noen nerver der nede eller noe... Og har masse mer kynnere...koker i ansiktet og magen er steinhard... Tar i mot dette med glede jeg Føler liksom at det er litt action i kroppen... hi hi. Men en ting som er litt ekkelt syns jeg er utfloden... Trusene mine blir rett og slett våte... blir liksom litt bekymret for om det er utflod eller fostervann?! Lukter litt spesielt også...ikke vondt..bare spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 27. oktober 2008 #1082 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har også rikelig med utflod, rimelig lei det nå. Pleier å være sånn når jeg er gravid, den ene gangen fødselen startet med vannavgang, var det absolutt ingen tvil om at det var fostervann! Litt godt med kynnere også, ja, kjenner jo at kroppen jobber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SummerJoy Skrevet 27. oktober 2008 #1083 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har også rikelig med utflod, rimelig lei det nå. Pleier å være sånn når jeg er gravid, den ene gangen fødselen startet med vannavgang, var det absolutt ingen tvil om at det var fostervann! Okei, det høres bra ut. Har vel egentlig også hørt at man ikke er i tvil når det er fostervann fordi det da vil begynne å piple mer eller mindre kontinuerlig..? Er nok bare utflod, men veldig uvant når den er så rennende som den er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #1084 Del Skrevet 27. oktober 2008 Mye utflod er også, - truseinnlegg er tingen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 27. oktober 2008 #1085 Del Skrevet 27. oktober 2008 Lurer på om jeg skal dra på en tur et par timers kjøring unna i morra. Jeg har født kjapt før, og det hadde vært utrolig kjedelig om det skjedde noe når jeg er alene på tur. Men det er ingenting som tyder på at noe skal skje snart, heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 28. oktober 2008 #1086 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ble hjemme i dag, jeg. Sover, koser meg og slapper av. Nå skal jeg bare lade opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 28. oktober 2008 #1087 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mengder med "vannete" utflod her og... plagsomt, men det er vel bare sånn det er. I dag har jeg vært både på bassengtrening og akupunktur, og om en time så skal vi på siste yogaklassen - skal være om fødsel og er med partner så det blir spennende. ...synes jeg har altfor mye å styre med om dagene, i morgen er det heldigvis bare legetime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. oktober 2008 #1088 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg sover så utrolig godt nå når halsbrannen ikke lenger dominerer nettene. De siste to ukene har vært fantastiske. Nå nyter jeg sene morgener så lenge jeg kan. På denne tiden neste år er jeg vel glad om jeg får sove til 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #1089 Del Skrevet 28. oktober 2008 JM-time i dag. Hodet festet!! Så da kan babyen bare komme!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 28. oktober 2008 #1090 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ingen som tør å være førstemann eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 28. oktober 2008 #1091 Del Skrevet 28. oktober 2008 JM-time i dag. Hodet festet!! Så da kan babyen bare komme!!! Samme her! Hovudet er godt festa, sa jordmora mi til meg i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 28. oktober 2008 #1092 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ingen som tør å være førstemann eller? Ser ikke sånn ut nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 28. oktober 2008 #1093 Del Skrevet 28. oktober 2008 I dag har jeg vært hos legen og fått 20% sykmelding Jeg sover så dårlig om nettene, har vondt i bekkenet/korsryggen når jeg snur/reiser meg og det føles som om jeg våkner hver time pga dette. Det hjelper ikke at jeg har en jobb hvor vekkeklokka ringer kl 5.55 heller. Fra i morgen av begynner jeg 1,5 time seinere og får oppleve hvilken luksus det må være å begynne halv ni på jobb. Samtidig som det kjennes utrolig deilig, må jeg innrømme at det også føles som et nederlag. Jeg ville være av de som jobbet 100% helt ut, som var sprek og ikke la inn årene "fordi jeg er så trøtt i oktober/november". Hvem er ikke det liksom?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 28. oktober 2008 #1094 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hos meg ligger babyen med hodet ned og det føles godt at hun gjør det fortsatt etter siste ultralyd. Da regner jeg med at hun kommer ut den riktige veien Jeg lurte en gang på om vannet hadde gått, men har fått det forklart nå at det er en hel melkekartong med fostervann, så det er noe man merker om går lekk. Det er jo kjekt å vite, men på en annen side håper jeg ikke at vannet går med et splæsh på jobb eller i butikken eller et annet offentlig sted. Litt forfengelig har man da lov til å være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daiquiry Skrevet 28. oktober 2008 #1095 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg er blitt sykemeldt 100%, klarer nesten ikke å snu meg i sengen. Det føles ut som om symfysen min skal sprekke. Vet ikke om hodet er festet enda, vet at hun ligger med hodet ned. Men det er jo ikke sikkert at hodet fester seg, siden jeg er annengangs.... Ellers har jeg også rikelig med rennende utflod, gikk og sjekket det ut første gangen jeg kjente det rant nedover beina, men det er som sagt bare utflod. Har det nå hver dag, veldig irriterende. Må gå med truseinnlegg hele tiden. Ellers har jeg halsbrann så det holder, så jeg gulper innpå Gaviscon hele dagen. Kynnere og maserier har jeg også i fleng, så jeg er veldig klar for fødsel nå, men jeg håper jo at hun venter til hun er fullgått... Så nå er det bare avslapning for meg. Pittelitt husarbeid, tar litt om gangen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiri Skrevet 28. oktober 2008 #1096 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg var på Plantasjen i dag og kjøpte roser og en fin vase til blomstene. Sto og vurderte om jeg trengte vasen, men det var først da jeg kom hjem at jeg kom på argumentet om at vi sikkert får flere blomsterbukettet når jeg føder og dermed trenger flere enn de vi har Har også kommet på en annen ting jeg skal gjøre før fødselen og ammetåka (forhåpentligvis ikke) setter inn: skrive ned alle passord! Kjenner ei som ikke fikk tatt ut penger eller handlet mat fordi hun hadde glemt passordet på kortet og blei rimelig stressa. Mange rare ting som skjer med oss etter fødselen også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 28. oktober 2008 #1097 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hodet til min baby er ikke festet, men jordmor sa at det ikke var sikkert at det festet seg i det hele tatt. Det begynner å lysne litt for meg. Tror muligens jeg kan klare å føde nå. I lyse stunder tror jeg til og med jeg kan overleve uten epidural (som jeg har gjort fire ganger før ). Men jeg kan gjerne vente noen dager til. Kom på en ting i dag - med fødsel rundt dette tidspunktet blir det vanskelig å unngå halloween-bursdag. Kan ikke fordra halloween, men ser jo at ungene får invitasjoner til halloween-parties og synes det er kjempestas. Må nok bare bite i det sure eplet om sju - åtte år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #1098 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ingen som tør å være førstemann eller? Jo, jeg!! Bare babyen vil ut, så!!! Jeg var på Plantasjen i dag og kjøpte roser og en fin vase til blomstene. Sto og vurderte om jeg trengte vasen, men det var først da jeg kom hjem at jeg kom på argumentet om at vi sikkert får flere blomsterbukettet når jeg føder og dermed trenger flere enn de vi har DET har ikke jeg tenkt på.... Vi har omtrent INGEN vaser.. Kan ikke komme på flere enn 1-2stk.. Hmmm....burde kanskje hatt noen fler da gitt!!! :gjeiper: Evt håpe på potteplanter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 29. oktober 2008 #1099 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kom på en ting i dag - med fødsel rundt dette tidspunktet blir det vanskelig å unngå halloween-bursdag. Kan ikke fordra halloween, men ser jo at ungene får invitasjoner til halloween-parties og synes det er kjempestas. Må nok bare bite i det sure eplet om sju - åtte år... Synes det høres koselig ut jeg, og i hodet mitt forestiller jeg meg mulighetene for annerledes kakedekorasjon og Halloween-bursdagsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mariblom Skrevet 29. oktober 2008 #1100 Del Skrevet 29. oktober 2008 Begynner å bli rimelig sliten nå... Nok en natt sitter jeg oppe, men nå har jeg vært i kontakt med en homeopat som har gitt meg et godt tips på hva jeg kan gjøre med smertene nedover bena. Så da blir det en tur på helsekost i morgen (i dag) tidlig, og så får vi se... Får av og til panikk ved tanken på at fødselen er så nærme + det kan jo skje når som helst nå. Men stort sett bare skyver jeg alle tanker vekk og bestemmer meg for at jeg får ta det der og da, som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå