Coxy Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #1021 Skrevet 19. oktober 2008 De fleste jenter er vel de første hvert fall par-tre årene veldig sukkersøte. Pyntet og dallet med kjoler, skjørt, søte topper, og noen er ekstra pyntete og vil gjerne ha neglelakk, smykker, osv. Men Mie kan for meg etter hvert bli en veldig røff jente, ei sånn skikkelig tøff ei som nesten er litt for tøff..! Bustete hår med mye hårspray, gjerne et tørkle bretta og knytt rundt hodet, svart/grå i klærne, med små, knallfargede detaljer.
Gjest *Mim* Skrevet 20. oktober 2008 #1022 Skrevet 20. oktober 2008 Hårspray? Må si du planlegger, Monica. Jeg er sliten av å være forkjøla. Hadde nesten bestemt meg for å ringe legen i dag, men jeg er litt bedre i dag. Tror jeg. Nå vil jeg sove.
Coxy Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #1023 Skrevet 20. oktober 2008 Hårspray? Må si du planlegger, Monica. Haha, ja det er sånn jeg ser for meg en "Mie" da!!! Masse hårspray og greier!!!! Sånn at håret blir skikkelig røft og tøft!
Arkana Skrevet 20. oktober 2008 #1024 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg synes heller ikke Mie er sukkersøtt. Mia er søtt og dillete, Mie er en liten tøff guttejente.
Scheherazade Skrevet 20. oktober 2008 #1025 Skrevet 20. oktober 2008 Syns også navnet var kjempefint, Kira! Vi har fortsatt ikke bestemt oss, har ikke snakket så mye om det heller. Men merker at folk begynner å spørre nå ja! Syns egentlig ikke det trenger å være superhemmelig, men vi har faktisk ikke bestemt oss ennå, men det er det ikke så mange som tror på.
Concertina Skrevet 20. oktober 2008 #1026 Skrevet 20. oktober 2008 Vi mangler fremdeles guttenavn vi... Jentenavn er og blir enklere gitt. Men vi må vel nesten bestemme oss for noe snart, i hvertfall ha noe på plass som er aktuelt. Har ikke lyst til å ha en navnløs liten tass i flere uker...
Gjest *Mim* Skrevet 20. oktober 2008 #1027 Skrevet 20. oktober 2008 Vi har bestemt oss for et navn, men må se om det passer. Hvis dere ikke sier det til noen, kan jeg hviske at det er Hans.
Coxy Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #1028 Skrevet 20. oktober 2008 Jeg vil heller ikke sitte med en navnløs baby i lang tid, så for meg har det vært viktig å finne navn slik at gutten vår kan kalles noe. Noen syns nok det høres tåpelig ut, at det ikke spiller noen rolle om han er navnløs noen dager, men for meg er det viktig... Så vi har bestemt navn! Prøver å bruke det litt innimellom, for å bli vant til det. Men det er jammen rart å tenke på at vi snart får en liten en i det hele tatt..!
Arkana Skrevet 20. oktober 2008 #1029 Skrevet 20. oktober 2008 Her har både jentenavn og guttenavn vært klart lenge før vi begynte å prøve engang. Har brukt navnet lenge allerede, veldig koselig å kalle ham ved navn og selv om han ikke er født ennå er det virkelig helt utenkelig at han skulle hete noe som helst annet.
Mariblom Skrevet 20. oktober 2008 #1030 Skrevet 20. oktober 2008 Her har både jentenavn og guttenavn vært klart lenge før vi begynte å prøve engang. Har brukt navnet lenge allerede, veldig koselig å kalle ham ved navn og selv om han ikke er født ennå er det virkelig helt utenkelig at han skulle hete noe som helst annet. Samme her. Navnet har vært bestemt for lenge siden, og vi har kalt han ved navnet hans helt siden vi fikk vite at jeg var gravid. Det er utenkelig at han skal hete noe annet (Og hvis det, mot all formodning, skulle bli en jente - så har det navnet vært klart lenge også... )
kiri Skrevet 21. oktober 2008 #1031 Skrevet 21. oktober 2008 .... 23 arbeidsdager igjen..... Er det flere enn meg som har nedtelling til permisjon?
Coxy Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #1032 Skrevet 21. oktober 2008 .... 23 arbeidsdager igjen..... Er det flere enn meg som har nedtelling til permisjon? Jeg for min del har nedtelling til termin!
Mirabella76 Skrevet 21. oktober 2008 #1033 Skrevet 21. oktober 2008 Navnet veslejenta vår skal få, er bestemt for lenge sidan. Det er mange månader sidan mannen min begynte å bruka navnet når han snakka om babyen vår.
latte Skrevet 21. oktober 2008 #1034 Skrevet 21. oktober 2008 Navnet veslejenta vår skal få, er bestemt for lenge sidan. Det er mange månader sidan mannen min begynte å bruka navnet når han snakka om babyen vår. Ååååå så koselig da...vi har enda ike navn klart...MEN, vi vet heller ikke hva det blir.
Gjest *Mim* Skrevet 21. oktober 2008 #1035 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg er i permisjon. Har jo tatt det sånn med ro de siste månedene for ikke å få mye vondt og kynnere, nå kjører jeg på med dansing, bowling og fullt sosialt program. Og ingenting skjer...
Mariblom Skrevet 21. oktober 2008 #1036 Skrevet 21. oktober 2008 Jeg for min del har nedtelling til termin! Jeg også. Vet nesten ikke hvordan jeg skal holde ut... Gleder meg så sinnsykt til baby kommer, og er i tillegg veldig lei av å være så sliten hele tiden... Formen har IKKE akkurat vært på topp nå i det siste. Godt jeg har en mann som er helt fantastisk
Coxy Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #1037 Skrevet 22. oktober 2008 Jeg gleder meg også vanvittig til babyen kommer nå! :rødme: Samtidig så er jeg ikke lei av å være gravid, egentlig. Men det begynner å bli skkkelig framtungt nå, og jeg gleder meg sykt mye til å bli alene i min egen kropp igjen. Få igjen kroppen i normalstand! Er fylt til randen med følelser om dagen. Og tanker. Og jeg klarer fortsatt ikke forestille meg at JEG skal gjennom en FØDSEL. Uansett hvor klar jeg er med utstyr til babyen og liste over ting jeg skal ha i sykehusbagen, så klarer jeg fortsatt ikke å se for meg at jeg skal FØDE.... Men det er kanskje normalt, eller...? :klø: Jeg mener, HVOR KLAR får man blitt for en fødsel, når man aldri har gjort det før, og ikke har den minste anelse om hvordan det egentlig blir...?
Mirabella76 Skrevet 22. oktober 2008 #1038 Skrevet 22. oktober 2008 Eg har også nedtelling til fødselen, for permisjonen min har starta! Hadde min siste dag på jobb på fredag, og det er herlig å sleppa å gå på jobb om dagane!
SummerJoy Skrevet 22. oktober 2008 #1039 Skrevet 22. oktober 2008 Kan ikke akkurat si at jeg er lei enda jeg heller, men jeg begynner å bli det så smått. Føler meg veldig fanget på en måte, bekkensmertene har blitt mye værre nå i den siste tiden, og jeg føler meg tuung i kroppen. Også er jeg lei av å være sliten... To uker til termin...helt villt egentlig. Gleder meg enormt!
Gjest *Mim* Skrevet 22. oktober 2008 #1040 Skrevet 22. oktober 2008 Er fylt til randen med følelser om dagen. Og tanker. Og jeg klarer fortsatt ikke forestille meg at JEG skal gjennom en FØDSEL. Uansett hvor klar jeg er med utstyr til babyen og liste over ting jeg skal ha i sykehusbagen, så klarer jeg fortsatt ikke å se for meg at jeg skal FØDE.... Men det er kanskje normalt, eller...? :klø: Jeg mener, HVOR KLAR får man blitt for en fødsel, når man aldri har gjort det før, og ikke har den minste anelse om hvordan det egentlig blir...? Sånn har jeg det også. Er usikker og grubler mye. Kommer til å savne den fine magen min, spark og liv der inne. Men det skal bli godt å bli litt mer meg selv igjen. Og sove mer sammenhengende. Eh... kanskje? Hvis jeg tar fødinga, kan nok mannen min ta eventuell nattevåk, synes jeg. Har dere tenkt til å amme?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå