Gå til innhold

Nov/des-2008-klubben!

Coxy

Anbefalte innlegg

Når jeg tenker etter, så tror jeg kanskje jeg kjenner mer til sparkene oppover når jeg sitter, og føler nedpress mot blæra når jeg går/står oppreist.

Hmm, jeg prøver å tenke litt etter, men synes han sparker nedover uansett hva jeg gjør, kanskje med unntak av når jeg ligger, da sparker han litt mer utover enn ellers. Men oppover har han egentlig ikke sparket bortsett fra helt i begynnelsen, da kjente jeg alltid spark og bevegelser mot øvre del av magen (og da så vi også på UL at han lå med hodet ned). Men de siste 3 ukene har han konsekvent sparket mot nedre del. Tror ikke spark mot ribbeina er så mye mer behagelig da, så kanskje det er litt pest eller kolera dette her? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter...

Da har jeg vært på ferie på hytta i 14 dager, deilig.

Vært på ultralyd og fått vite at alt var bra og at det var ei jente inne der! :hjerter:

Termin ble 23 desember, så jeg er vel sistemann ut i denne klubben! :bukke: ... Kanskje en kunne skrive meg også på lista?

Endret av theamoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter...

Da har jeg vært på ferie på hytta i 14 dager, deilig.

Vært på ultralyd og fått vite at alt var bra og at det var ei jente inne der! :hjerter:

Termin ble 23 desember, så jeg er vel sistemann ut i denne klubben! :bukke: ... Kanskje en kunne skrive meg også på lista?

Oi, oi oi, så herlig!!! :) Skal skrive deg opp, jeg! Herlige nyheter, altså!!!!

Også lille julaften da!!! Hihi!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Off, nå begynner jeg å bli tung, synes jeg! Vondt i ryggen, og har begynt å måtte stå opp om natta for å tisse. Men jeg føler meg veldig gravid og fin, og går gjerne i bikini på stranda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Er det noen av dere som bor i Bergen??? Jeg er den eneste som er gravid i venneflokken så det hadde vært kjekt å møtt noen som var i samme situasjon som meg....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, nå begynner jeg å bli tung, synes jeg! Vondt i ryggen, og har begynt å måtte stå opp om natta for å tisse. Men jeg føler meg veldig gravid og fin, og går gjerne i bikini på stranda. :)

Føler virkelig på kroppen at jeg er gravid om dagen jeg også...men skulle vel bare mangle også sikkert, "bare" tre måneder igjen! :)

Hei jenter! Er det noen av dere som bor i Bergen??? Jeg er den eneste som er gravid i venneflokken så det hadde vært kjekt å møtt noen som var i samme situasjon som meg....:)

Hmm..ikke jeg, hvert fall!! ;) Hedmark her....

Mirabella er vel Bergensing...! :jepp: Er hun ikke.....? :klø:

====================

Kjøpt ny bil i dag!!! :hoppe: Familiebil, endelig!! :)

Ford Mondeo stv 2001-modell. Nå gleder jeg meg ENDA mer til lillegutt kommer, gleder meg til å få han inn i nybilen! :fnise: :rødme:

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg bur i Bergen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mirabella er vel Bergensing...! :jepp: Er hun ikke.....? :klø:

He he, ikkje heilt! ;) Eg bur i Bergen, men kjem frå ein annan plass på vestlandet. Så eg ser nok ikkje på meg sjølv som bergensar, sjølv om eg bur i Bergen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ikkje heilt! ;) Eg bur i Bergen, men kjem frå ein annan plass på vestlandet. Så eg ser nok ikkje på meg sjølv som bergensar, sjølv om eg bur i Bergen. ;)

Aha, sånn og forstå!! :jepp: Men hadde rett med at du bor i bergen da hvert fall!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, sånn og forstå!! :jepp: Men hadde rett med at du bor i bergen da hvert fall!!! ;)

Ja, det hadde du heilt rett i! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Bergen. :)

Det ryktes om strikking både her og der, så det ser ut til at babyen får nok av hjemmelagede klær, selv om mamma og pappa ikke kan denslags! Har også fått kjøpestopp på klær av mamma, hun mente at det snart ikke var rom for presanger. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ei lita jente i magen, theamoren! :klem1:

Ja, no begynnar me å bli ganske mange i jenteklubben. ;)

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ryktes om strikking både her og der, så det ser ut til at babyen får nok av hjemmelagede klær, selv om mamma og pappa ikke kan denslags! Har også fått kjøpestopp på klær av mamma, hun mente at det snart ikke var rom for presanger. ;)

:ler: Jeg fikk melding fra mamma om at hun nå hadde begynt på hentesettet, og at "ungen blir i allefall ikke klæslaus" - hun har allerede strikket et sett, kjøpt garn til bestemora mi som skal strikke en heldress og skal hjelpe søstersen med en annen heldress (med ører! :-D), i tillegg til at hun skal sy dåpskjole (og er overbevist om at det er ei lita jente og har allerede funnet mønster til en kjole som hun kan sy til bryllupet vårt... Ivrig? :fnise: ). Ellers så ryktes det at svigermor holder på å gå amok i diverse butikker, så jeg tror ikke ungen kommer til å fryse gitt ;)

Ellers så har vi og kjøpt oss ny bil, så i løpet av uka (mens vi er på ferie...) så henter svigers en fin sølvgrå Subaru legacy stasjonsvogn (2004) for oss :-D Masse plass til både barnesete, vogn og annet pikkpakk, skikkelig familiekjerre ;) Veldig greit når vi skal på langturer i hvertfall, og de blir det nok endel av siden familien min bor i Trondheim, og vi har hytte i Jotunheimen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: Kjøpestopp, faktisk!! Har du virkelig handla mye du da? ;)

Ja, no begynnar me å bli ganske mange i jenteklubben. ;)

Ja, tror faktisk det er ei jente mer enn gutter nå!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke kjøpt sååå mye, men det kan kanskje se litt overveldende ut der alt ligger i en haug. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde kupp på babyklær i dag. Kjøpte masse på posesalg, blant annet to pledd (et i strikket ull, et i økologisk bomull), en hvit matrosdress i silke (til dåpen :) ), flere gensere, gode luer, votter, shorts, body, badebukse, sokker, smokk, baby-cd og et sånt babysmykke som lager lyd mot magen. :) Tror jeg begynner å få bra med klær nå, skal ønske meg klær i litt store størrelser om noen spør. Helsetepper mangler jeg også, de er gode å ha.

Så dere forrige Jordmødrene? Uff, jeg ble litt skremt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:jepp: Jeg så forrige Jordmødrene! Jeg syns nesten det er rart, jeg blir ikke skremt i det hele tatt jeg...!!! Sitter bare og blir kjemperørt mens tårene triller....!!! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene lurer på hvorfor jeg griner... Jeg sier at sånn er det bare, jeg er ikke lei meg. De følger gjerne med, men seksåringen skal definitivt ikke bli jordmor, har han sagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen episoder på nett, men fortsatt klarer jeg ikke helt å koble tv-serien til magen min. ;)

Jeg fikk høre i dag at jeg var så normal. Disse hormonene har jeg ikke merket så mye til selv, og det var tydelig av guttene på jobben hadde forventet litt mer "action". Er hverken mer eller mindre hissig, trist, lykkelig eller noe. Rett og slett ganske som vanlig. Egentlig burde jeg vel utnyttet situasjonen litt mer og skyldt på hormoner. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk høre i dag at jeg var så normal. Disse hormonene har jeg ikke merket så mye til selv, og det var tydelig av guttene på jobben hadde forventet litt mer "action". Er hverken mer eller mindre hissig, trist, lykkelig eller noe. Rett og slett ganske som vanlig. Egentlig burde jeg vel utnyttet situasjonen litt mer og skyldt på hormoner. :lur:

Det samme sier mannen min.

Jeg leser høyt fra innlegg på gravidforum om hormonelle kvinner som stortuter av barne-TV, blir rasende på mannen fordi han har kjøpt feil ketchup på butikken eller som tror at de merkeligste ting kan være farlig for fosteret og da sukker vi oppgitt sammen og han sier han er så glad for at jeg ikke er sånn. :fnise: Og det er i grunnen jeg også. På den annen side hadde det kanskje fulgt en del fordeler med å være hormonell, som fotmassasje på kommando eller kinesisk take away kl 2 om natten. :ler: Vi får utnytte dette litt bedre neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...