Gå til innhold

Nov/des-2008-klubben!

Coxy

Anbefalte innlegg

Skal ikke morkaka ligge foran på magen da.....??? Eller hvor er det den ligger...?

Morkaken kan i grunnen ligge hvor som helst, f.eks. på bakre livmorvegg, mot ryggen. Ligger den på fremre vegg demper den derimot ofte for spark i motsetning til om den ligger andre steder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor finnes det ikke et bilsete som kan legges flatt utenfor bil, og som ikke veier 6 kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner liv nå hver dag, og det er veldig koselig...babyen fikk hikke her om dagen, og det så man tydelig på magen min. :). Gleder meg til UL på onsdag!! Håper morkaken har flyttet seg, slik at jeg kan føde vanlig..:) og så håper vi på en gutt...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Jeg kjenner en fot mellom navlen og ribbeina et sted. :)

Fikk spørsmål i går om jeg hadde gått ut i permisjon nå. Neida, skal bare fortsette å vokse og vokse i nesten fire måneder til, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både jeg og min samboer er høye og liker å gå fort og virkelig lange ut.

Er det noen her som har erfaring med hvilken barnevogn vi bør velge/ikke velge mtp dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk spørsmål i går om jeg hadde gått ut i permisjon nå. Neida, skal bare fortsette å vokse og vokse i nesten fire måneder til, jeg... :sjenert:

;) Jeg også har fått kommentarer på at jeg skal vel ut i permisjon snart....og da de hører at jeg fortstatt har igjen nesten fire mnd av svangeskapet, så får de helt hakeslepp..... :sjenert: Jaja, jeg får da ikke gjort noe med hvordan og hvor raskt jeg vokser....!!! :fnise:

Både jeg og min samboer er høye og liker å gå fort og virkelig lange ut.

Er det noen her som har erfaring med hvilken barnevogn vi bør velge/ikke velge mtp dette?

I forhold til å gå mye turer er det hvert fall to ting jeg har fått med meg:

Store hjul og dempinger i vogna!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens her er det helt motsatt. Jeg så en venninne igjen for første gang etter at jeg ble gravid, og hun var nesten litt skuffet over at magen min ikke hadde forandret seg det minste enda jeg nesten er halvveis. Vekten står også bom stille, og alle buksene mine passer som før. Jeg er nesten overbevist om at når magen først kommer så spretter den ut over natta. og akkurat nå kan jeg omtrent ikke se for meg at det skal bli noen stor mage. Men, jeg savner den ikke ennå da, faktisk blir jeg bare glad om den holder seg borte minst en måneds tid til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Det er jo veldig greit å kunne bruke alle de vanlige klærne sine, da! Jeg fikk heller ikke mage før jeg hadde kommet ganske langt første gang.

Jeg synes jeg er passe stor akkurat nå. Husker den klaustrofobiske følelsen fra de siste ukene - det var baby overalt, og ikke plass til å spise eller puste noe særlig. Og blæra ble jo klemt hele tida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke mage enda. Kjenner bare en liten kul når jeg ligger på ryggen. Den spretter nok frem etterhvert tenker jeg...:) Men det er ikke mange om tror på meg når jeg sier at jeg nesten er 5 mnd på vei...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på UL. Det blir en jente...:) Og ny termin er 4 desember. Endrer du listen Monica85?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått UL, Daiquiry - og med ei lita jente i magen! :klem: Godt at det kjem fleire i jenteklubben, sidan det er ei stor overvekt av guttar her inne foreløpig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det!! Er veldig glad for at det er en jente, da får jeg to, og det er jo så koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Og den beste nyheten var at morkaken har flyttet seg, så det blir en normal fødsel, heldigvis!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også vært på ultralyd og får trolig også ei jente :hjerter_rundt:

Ellers var alt normalt og morkaka ligger foran mot magen, noe som var godt å høre siden jeg ikke har kjent liv ennå. Gleder meg veldig til det.

Terminen ble flyttet to dager nærmere jul, til 12. desember og akkurat den skulle jeg helst flyttet andre vei. Men, men, ungen kommer når den kommer uansett termin eneste forskjellen er at jeg må jobbe to dager til i høst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Gratulerer med vel overståtte ultralyder, Kiri og Daiquiry! Og med jentene! :) Var og handlet babyklær i dag, og sikler litt på jenteklær... Er så mye fint! Endte opp med en skikkelitg maskulin sparkedress med litt verktøy på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...