Gå til innhold

Nov/des-2008-klubben!

Coxy

Anbefalte innlegg

Idag gikk jeg forbi en ung gutt og jeg hørte han si til kjæresten sin: "Enten var hun jævlig feit, eller så var hun gravid."

Haha! Var ikke det litt frekt sagt? Ble litt småsur kjente jeg. :nei::fnise:

Idag kjøpte jeg forøvrig ny mammajeans. Klarer ikke skjule magen nå lenger nei... Fant faktisk en veldig fin en på H&M. *Fornøyd*

Monica85: Kan ikke du foressten sette på et jentebabyfjes på forsiden på terminen min, siden jeg får en liten jente? :rødme:

Endret av SummerJoy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Mim*
Idag gikk jeg forbi en ung gutt og jeg hørte han si til kjæresten sin: "Enten var hun jævlig feit, eller så var hun gravid."

Haha! Var ikke det litt frekt sagt? Ble litt småsur kjente jeg. :nei::fnise:

Frekt, ja! Jeg hadde snudd meg og fortalt at jeg var gravid, i alle fall.

I dag har jeg hatt uvanlig mye energi! Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka
Siden jeg er hysterisk opptatt av rettskriving kan jeg ikke la være å kommentere at nysgjerrig ikke har noen k i seg. :) Overse meg hvis du vil, Reveenka!

Takk for det ;) Da vil du kanskje også vite at nicket mitt er Revenka og ikke Reveenka :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Ja, der kan du se! Har jo sett deg her i flere år, og har alltid tenkt Reveenka...

*tusler bort i skammekroken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var man tilbake fra ferie, alt har vært helt supert og formen har vært flott hele tiden, litt trøtt på kveldene og varmen var til tider litt vel het, men det gikk faktisk bedre enn forventet :) De 2 ukene gikk faktisk aaaaltfor fort! Kroatia anbefales virkelig som ferieland!

Og i morgen er det ordinær UL, blir spennende (må dog innrømme at jeg er litt nervøs). Men, trenger jeg å ta med meg urinprøve? Står ingenting i papirene fra Ahus, men er med i mor og barn undersøkelsen og husker at de i hvertfall skal ta blodprøve av meg (finner ikke papirene akkurat nå... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monica85: Kan ikke du foressten sette på et jentebabyfjes på forsiden på terminen min, siden jeg får en liten jente? :rødme:

:rødme: Åh, ja det skal jeg gjøre!! :)

Da var man tilbake fra ferie, alt har vært helt supert og formen har vært flott hele tiden, litt trøtt på kveldene og varmen var til tider litt vel het, men det gikk faktisk bedre enn forventet :) De 2 ukene gikk faktisk aaaaltfor fort! Kroatia anbefales virkelig som ferieland!

Og i morgen er det ordinær UL, blir spennende (må dog innrømme at jeg er litt nervøs). Men, trenger jeg å ta med meg urinprøve? Står ingenting i papirene fra Ahus, men er med i mor og barn undersøkelsen og husker at de i hvertfall skal ta blodprøve av meg (finner ikke papirene akkurat nå... :sjenert: )

Velkommen hjem fra ferie!! :vinke:

Åh, blir spennende med UL i morgen!!! :hoppe:

Jeg hadde ikke med urinprøve på UL. Ikke tok de blodprøve av meg heller.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ordinær UL er kun UL og ingen prøver, men hvis du er med i Mor & Barn er vel det noe eget, så det kan jeg ikke svare på. Lykke til i morgen uansett. Jeg har min på onsdag, så det er ikke lenge til det heller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant noe info om Mor&Barn, men det var litt uklart om jeg skulle ha med meg urinprøve eller om de skulle ta urinprøve der eller om jeg skal ha med - så jeg tisset på glass i morges sånn for sikkerhetsskyld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Jeg skal til jordmor første gang på onsdag, kom på at jeg må ordne med tisseglass nå. Pleier å tisse i alt slags mulig rart, samlet sammen og bråvasket på morran...

Lykke til på UL i morgen! Vil du vite kjønnet om du har muligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL, det var jamen meg bare såvidt - sambo hadde visst problemer med å kunne klokka i dag slik at han dro fra jobb altfor sent og jeg var da 5-6 min forsinket til timen - gjett hvem som var sint! :kjefte: Han var ikke mye høy i hatten da han kom kjørende - jeg fikk vite at han var sen for sent til at jeg kunne ta taxi... Det gikk heldigvis greit, jeg fikk komme inn og sambo gikk ikke glipp av så mye (han måtte parkere).

Vi har en veldig aktiv krabat i magen, h*n hadde ikke mye lyst til å ligge stille, så jordmor måtte jobbe litt for å få tatt alle målene hun trengte :ler: Alt så i hvertfall bra ut, hun så ingenting som kunne tyde på noe annet enn en frisk og rask liten krabat! Vi ønsket jo ikke å vite kjønn, men jeg tror jamen meg ikke vi hadde fått vite det heller, for da hun skulle prøve å ta noen profilbilder til oss så lå han med ryggen til og snudde hode bort hele tiden, men hun fikk nå tatt 3 bilder og det ser ut som om h*n har nesa til pappan - litt hoppbakkenese :fnise:

Terminen ble flyttet 1 dag fram i forhold til mine beregninger (2 dager fram i forhold til legens beregninger), så terminen er 22. november :) Men det rare er at på det samme kortet så beregnes jeg til å være 19+3 i dag, og det er jo det samme som jeg selv har beregnet? :klø: Ser tickeren min viser 19+2 i dag, men jeg har regnet ukeskifte på fredager og da blir det jo 19+3 i dag... Merkelig ;)

Ang urinprøve og Mor&Barn så kan man ta urinprøve der, men det var bare supert at jeg hadde med meg fra før :)

Endret av Concertina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Mim*

Så koselig å ha fått et gløtt inn i magen! Fint at dere klarer å holde på spenningen angående kjønn - jeg skulle ønske jeg klarte, men er altfor nysgjerrig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt var bra på ultralyd. :)

Jeg eier ikke tålmodighet, så her skal kjønn avsløres. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Mim*

Det har visst jeg gjort også, men ikke før på slutten av svangerskapet.

Gurimalla, så ekstremt fokusert man blir på MEG SELV og MAGEN når man er gravid. Litt godt å få det ut her inne - for ikke å slite omgivelsene helt i stykker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Flere som har fått hår på magen...? :sjenert:

JA! Liker det virkelig ikke... Er blitt så mørkt også! Håper virkelig ikke det blir mer altså... Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ordinær ultralyd. Alt var helt perfekt, og terminen min stemmer på en prikk så den endres ikke på. Og så får vi en liten gutt. :) Det var det virkelig ingen tvil om, og det kunne ikke blitt skjult om vi så hadde ønsket det. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med gutten Arkana :) Godt å høre at alt stod bra til, er ikke noe som er bedre enn å få den beskjeden! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...