Gå til innhold

noen m erfaring fra city maid?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

har noen erfaring med city maid og prisene deres?

har hørt de er dyre, men vet ikke.

jeg tenkte på vanlig renhold til hjemmet. lurer på hva de tar i timen.

vet noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

venninde som jobba der, mener de fikk 125+kjøregodtgjørlse.

ikke at det trenger å si så mye da. håndtverkere som får ca 150-200 faktureres med ca 400-800 men der er det jo mye mer dyrt verktøy+ utdanning osv. kan uansett ikke se at det kan gå rundt med noe særlig mindre en 300 i timen

125kr + sosiale utgifter 60% 75kr + ferie penger 13kr + arbeidsgiver avgift og 10% fortjeneste 235kr + moms 294kr utgifter til utstyr såpe osv oppå der så blir det nokk noe over 300

Endret av Fredrik=)
  • 1 år senere...
Skrevet (endret)

Jeg har brukt til sammen tre renholdsbyråer. Av de aller beste så likte jeg eliksirvask.no best. Citymaid.no var rett og slett litt trist (uten at jeg skl gå så innmari inn på hvorfor) og utrolig dyrt. i tillegg så kom deg tilleggsfakturering i ettertid noe de ikke opplyste om.

har og prøvd royalrenhold.no, men de syns jeg var litt slurvete. syns nå eliksirvask.no var flinke og høfflige og en grei pris.

tar ikke citymaid.no 900 i timen da?

Endret av Snasen
Skrevet

Jeg har også hørt at City Maid er dyre. Kjenner noen som bruker dem privat, men de driter penger og er heller på jobben enn sammen med barna sine...

Gjest Gjest_Sanna_*
Skrevet

Jeg har brukt City-maid til utvask og var langt fra imponert over arbeidet.

Bad også om pris på fast husvask fra dem - men det var spinndyrt. Nei, jeg har absolutt ingen skrupler med å bruke min "svarte" vaskehjelp. Hun gjør en langt bedre jobb enn City-maid, også kan jeg stole på henne .. hadde aldri stolt på City-maid etter de innslagene de viste på TV for en tid siden - hjelpe meg for noen ansatte :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...