Gjest tippehøne Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Må bare få ut litt frustrasjon her. Dagen er altså her - Tante rød er tilbake!!! Og det er ikke bare bare. Nå har jeg ligget her med varmeflaske på magen og sett på frustrerte fruer i hele dag (noe som egentlig er en fantastisk ting å vie tiden sin til egentlig, om ikke alle involler hadde slått krøll på seg!) jeg skulle ønske jeg kunne være mann, bare for en liten uke. Ingen mens, ingen graviditet, ingen livmor, ingenting dumt. Bare øl og fotball. Et enkelt liv... Noen som kan minne meg på igjen hva det som er så bra med å være dame? (For jeg vet det er gode ting altså, de bare har forsvunnet litt krampetåka ) Jeg vet dette er syting, men vil noen være så snill å komme med noen feministiske oppmuntringer om hvorfor damer er best? Jeg ville vært evig takknemlig! :bukke:
Gjest Ulva35 Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg vet bare at jeg er glad jeg er dame, fordi da fikk jeg oppleve verdens skjønneste mann :rødme: , som slett ikke bare er opptatt av fotball og øl Jeg er midt i livet og en tidlig overgangsalder er grunnen til at jeg ikke har hatt mensen på et halvt år. Noen andre plager med den har jeg ikke. God bedring med tante rød
Teriyaki Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Tjaaa..Vi jenter har så mye finere klær å kle på oss, jenter har fine former og kropper, jenter har muligheten til å være gravid..hmm.. Jeg er i alle fall kjempefornøyd med å være jente! :D Ville ikke vært gutt i det hele tatt. Nå har ikke jeg så ille og smertefull mensen som det høres ut som om du er.
Cata Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Vi har større utvalg i parfymer og vi liker (ofte) romantiske komedier .
Gjest StoreSky Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Må bare få ut litt frustrasjon her. Dagen er altså her - Tante rød er tilbake!!! Og det er ikke bare bare. Nå har jeg ligget her med varmeflaske på magen og sett på frustrerte fruer i hele dag (noe som egentlig er en fantastisk ting å vie tiden sin til egentlig, om ikke alle involler hadde slått krøll på seg!) jeg skulle ønske jeg kunne være mann, bare for en liten uke. Ingen mens, ingen graviditet, ingen livmor, ingenting dumt. Bare øl og fotball. Et enkelt liv... Noen som kan minne meg på igjen hva det som er så bra med å være dame? (For jeg vet det er gode ting altså, de bare har forsvunnet litt krampetåka ) Jeg vet dette er syting, men vil noen være så snill å komme med noen feministiske oppmuntringer om hvorfor damer er best? Jeg ville vært evig takknemlig! :bukke: Fordi vi kan gi klemmer uten at noen synes det er merkelig! Dessuten har vi større utvalg av klær, sko, sminke. Vi....tja! Vi slipper skjegg, hårete brystkasse og å puttes i båsen "mann".
Gjest lillebøll Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Vi slipper å bli stemplet som mindre smart og mindre huslig fordi vi har pikk
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Åh jeg føler din smerte! I dag fikk jeg også mensen, og jeg må ærlig innrømme at det er de verste krampene hittil. Pleide å ha smertefri mens, men nå er det plutselig et helvete den første dagen. Lå 5 timer i sengen og gråt som et lite barn. Det var helt ute av min kontroll. Det var sykt vondt, jeg hadde ikke fått spist. Kunne ikke røre meg for å hente noe mat, så ble i senga og sultet. Og det hjelper jo veldig lite på smerten. Men nå går det bedre og da tenker jeg: Takk gud for at jeg i det hele tatt får mensen! Jeg har fine former, jeg har langt pent hår, jeg har fine øyne, en sensuell utsråling, jeg kan danse, kan kle meg guttete den ene dagen og jentete den andre. Kan se på Oprah og gråte og innrømme det. Kan se på Days of Our Lives. Kan gå på kino og se på søte romantiske komedier. Men best av alt: jeg elsker å ha med det motsatte kjønn å gjøre
Gjest Gasse Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Jeg vet dette er syting, men vil noen være så snill å komme med noen feministiske oppmuntringer om hvorfor damer er best? Jeg ville vært evig takknemlig! :bukke: Damer er best fordi vi menn elsker dere. Oopsann, oppmuntringen skulle visst være feministisk begrunnet.
Gjest imli Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Fordi vi kan føde barn! (jada, er litt påvirka av min nåværende tilstand) Ellers er jeg enig i at mensen er fæle greier. Har hatt mine runder med grusomme menssmerter ja... Nå håper jeg det blir bedre etter at jeg har fått barn.
Gjest Peachbud Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Jeg skjønner deg godt! Kanskje du burde begynne på p-piller eller ta en tur til legen å finne ut om det er noe annet som kan gjøres? Jeg skulle ønske jeg var mann en dag i måneden jeg også, den dagen mensen kommer. Fine ting med å være dame: 1) Vi kan bli gravide. 2) Vi lever lenger. 3) De fleste av oss inngår forhold til kjekke, store, deilige menn. 4) Vi har bestevenninner. (Jenter har ofte nærere forhold til vennene sine enn menn. Jada, det finnes mange unntak.) 5) Det synes ikke utenpå klærne når vi er kåte. 6) Flere kvinner enn menn tar høyere utdanning. 7) Vi kan følge med på "Frustrerte fruer" uten å måtte holde det skjult for vennene våre. 8) Tilbudet på treningssentrene er mye bedre for oss. 9) Vi kan både sparke fotball og danse klassisk ballett. 10) Sokkene våre lukter mindre.
Thunderbat Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Huff.. skikkelig kjipt å få besøk av tante rød :/ Men bortsett fra det så er jeg fornøyd med å være kvinne, på grunn av mange av de allerede nevnte grunnene Men synes også at det er moro at jeg kan være litt barnslig uten å være umoden, være glad i å shoppe uten at det er noe galt med det, jentekvelder med gode venninner.. Osv.. Bare vent til Tante rød har dratt så husker du raskt på hvorfor du liker å være kvinne
Gjest tippehøne Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 ÅÅÅ, jeg er lykkelig igjen Takk for mye oppmuntring (selv fra de ikke-feminine!! Du er søt! ) En blomst til dere alle: Etter en kveld med kos av mannen, jentefilm (på komando, riktig nok. Jeg får det som jeg vil denne ene gangen i måneden. Muahahahaha ), påskeegg og oppmuntring fra andre med-damer priser jeg meg i dag lykkelig for å være dame!! Så for å være dame dere og med alt det gode det bringer med seg. Og takk og pris for at det finnes menn også, jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem - så for det også!
Gjest Gasse Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 10) Sokkene våre lukter mindre. Siden jeg er så søt , skal jeg ikke nevne trusene deres med ett eneste ord.
Gjest tippehøne Skrevet 22. mars 2008 #15 Skrevet 22. mars 2008 Siden jeg er så søt , skal jeg ikke nevne trusene deres med ett eneste ord. Ja, om du vil holde deg på god-sida bør du bare la den fare
Gjest Gjest Skrevet 23. mars 2008 #16 Skrevet 23. mars 2008 Du burde være glad du er dame. Damer er deilige.
Gjest *Mim* Skrevet 23. mars 2008 #17 Skrevet 23. mars 2008 * vi er deilige * vi kan pynte oss med kjoler og sminke * vi kan prate om følelser og grine i vei * vi kan bli gravide
Gjest Bond Skrevet 26. mars 2008 #18 Skrevet 26. mars 2008 "du har pupper og alt mulig sånt ting" sa samboeren min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå