MBelucci Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Jeg elsker skin smooting krem fra Dermalogica.... Men vil ha noe ekstra ,som forebygger rynker. Jepp....
Lady Lovelylocks Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 (endret) Celestial fra Lush. Men tror ikke den har noen annen funkjson enn å gi fuktighet til huden. Endret 20. mars 2008 av Lilla Gorilla
Saeria Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg var veldig godt fornøyd med Babor sin q-10 krem. Den var super før jeg begynte på Roaccutan og trengte mye fukt og lite fett. Den skal etter sigende forebygge rynker. Nå som jeg har begynt på Roaccutan, har huden fått nye behov. Derfor bruker jeg ikke kremen fra Babor lenger.
Vita Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har prøvd forskjellige merker slik som Biotherm, Clinique, Dior og Kanebo, men faller alltid tilbake på A-creme som jeg kjøper på helsekost. Den er helt super!! Uten parfyme - og relativt billig er den også! Ca 150 kr på helsekost...
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Hudpleieserien til Thalgo er helt fantastisk! Har prøvd det meste annet, men faller tilbake til Thalgo hver gang. Merker stor forskjell på huden! Relaxing creme heter den fuktighetskremen som jeg liker best fra Thalgo :D
Arkana Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er utrolig fornøyd med ansiktskremene til Olay, de overgår klart både de dyre og de billige kremene.
mac.love Skrevet 21. mars 2008 #9 Skrevet 21. mars 2008 er veldig fornøyd med origins og decleor. passer veldig bra til min normal/tørr hud.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er utrolig fornøyd med ansiktskremene til Olay, de overgår klart både de dyre og de billige kremene. Dermalogica Skin Smoothing krem er kjempebra!
Gjest Gjest_Mille_* Skrevet 21. mars 2008 #11 Skrevet 21. mars 2008 Jeg elsker skin smooting krem fra Dermalogica.... Men vil ha noe ekstra ,som forebygger rynker. Jepp.... Prøv Garnier sin nattkrem.. Den forebygger rynker og strammer opp huden..!
Saeria Skrevet 21. mars 2008 #12 Skrevet 21. mars 2008 Dermalogica Skin Smoothing krem er kjempebra! Skjønner ikke hvorfor du ler. Se bare her: http://www.henne.no/php/art.php?id=366401
Gjest Morgan le Fay Skrevet 21. mars 2008 #13 Skrevet 21. mars 2008 (endret) Skin Smoothing Cream er beskyttende/anti-age; den inneholder blant annet antioksidanter som beskytter huden. Jeg har kjempetørr hud (mangler både fukt og fett), og liker følgende: *Dermalogica Intensive Moisture Balance (gir fett og fuktighet, ikke noe til normal hud) *Decleor Nutri-délice Ultranourishing Creme (kjemperik krem til vinterstid) *Dior HydrAction Extreme Creme (for ekstra tørr hud, men finnes i flere varianter) *Shiseido Bio-Performance Revitalizer (veldig rik, til tørr hud). Endret 21. mars 2008 av Morgan le Fay
Catzy Skrevet 21. mars 2008 #14 Skrevet 21. mars 2008 Jeg har brukt Kanebo Sensai Silk (tidl. Inner Balance) serie i 3-4 år, og har vært veldig fornøyd med disse. Bruker Light, det er nok fukt for meg. Har også brukt øyegele fra Kanebo, org har vært fornøyd med denne. De har nå også en øyekrem, men den har jeg ikke prøvd. De siste ukene har jeg brukt Dr. Hauschas Rosenkrem light. Er ganske fornøyd med denne, men når jeg får råd, kommer jeg til å kjøpe Kanebo-produktene igjen.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #15 Skrevet 21. mars 2008 Skjønner ikke hvorfor du ler. Se bare her: http://www.henne.no/php/art.php?id=366401 Men har du sett på innholdsdeklarasjonen? Godt mulig den reduserer rynker, men den inneholder ikke ingredienser som pleier huden i like stor grad som f.eks.Dermalogica sine kremer
Saeria Skrevet 22. mars 2008 #16 Skrevet 22. mars 2008 Personlig bruker jeg ikke den, da den forbindes med dyreforsøk. Selv bruker jeg nå en krem som er fri for parabener, og parfyme.
Hilde Christina Skrevet 22. mars 2008 #17 Skrevet 22. mars 2008 Prøvd så ufattelig mange ulike, men favoritten som jeg aldri går vekk fra er Hydra Floral kremen til Decleor.
Gjest lucky!74 Skrevet 22. mars 2008 #19 Skrevet 22. mars 2008 Skin silk protecting hydrator fra Jan Marini
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå