Gjest 'dumme meg' Skrevet 6. mai 2003 #1 Skrevet 6. mai 2003 Jeg lurte på om man kan føle smerter når egget fester seg :o Hilsen meg
Trebarnsmor Skrevet 6. mai 2003 #2 Skrevet 6. mai 2003 NEi hvorfor skal man det? Da hadde man vel ikke behøvd graviditetstester eller??
lillen Skrevet 6. mai 2003 #3 Skrevet 6. mai 2003 Mener det finnes noe som heter feste-smerter, som noen får...og feste-blødning for den saks skyld! Men de aller fleste kjenner ikke noe...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #4 Skrevet 6. mai 2003 Ja noen kan få såkalte festesmerter, eller noenslags menssmerter.. Og du..Du er ikke dum!!!
Labella Skrevet 6. mai 2003 #5 Skrevet 6. mai 2003 Og du..Du er ikke dum!!! Enig! Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar :blunke:
Gjest wyxz Skrevet 7. mai 2003 #6 Skrevet 7. mai 2003 Jeg fikk sånne "feste smerter". Kjentes ut som voldsomme menssmerter for min del. Gikk rett i knestående. Men er skrekkelig følsom på dette punktet, smerteterskelen er heeeelt ok, men var var pga "mistanken" om en liten arving til. -smiler-
Gjest 'dumme meg' Skrevet 8. mai 2003 #7 Skrevet 8. mai 2003 Takk for svarene - da får jeg håpe at smertene i magen tegn på at noe er på gang.... 8)
Cilla Skrevet 8. mai 2003 #8 Skrevet 8. mai 2003 en vnninne av beskrev noen smerter som om "Eggstokken brettet seg" , dette var ved hennes andre barn. ved hennes første barn kjennte hun ingenting. Hun visste ikke at hun var gravid når hun kjente disse smertene med regnet seg tilbake til det i ettertid.
Trebarnsmor Skrevet 8. mai 2003 #9 Skrevet 8. mai 2003 Okei...... du mente festesmerter.Det tenkte jeg ikke på i det hele tatt. Jeg har aldri tenkt over det pga. sterke smerter ved eggløsning og menstruasjon
Gjest yoda Skrevet 8. mai 2003 #10 Skrevet 8. mai 2003 joda, det kan du få, for det fikk jeg. Men jeg trodde det var tidlig og kraftig premens... Du kan fortsette å ha smerter også, det er vistnok helt normalt den første tida.
lillen Skrevet 8. mai 2003 #11 Skrevet 8. mai 2003 Ja, men kan få smerter av at livmoren strekker seg etter hvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå