Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #1 Del Skrevet 6. mai 2003 Kan noen her hjelpe meg? Prøver å finne ut av hvordan jeg skal lage et hefte som skal ligge på plassene til alle gjestene. Denne skal inneholde gjestepresentasjon, sanger, menyen m.m. Hvordan gjør jeg dette? Vi har inviterert 44 gjester til vårt bryllup den 09.08.03. Takknemlig for all hjelp på emne :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 6. mai 2003 #2 Del Skrevet 6. mai 2003 Hvordan? Enten så skriver du alt for hånd og kopierer opp. Eller så kan du skrive det i Word og printe ut og kopiere opp. Det finnes et utallige designprogrammer som kan hjelpe deg med å lage fin helhet eller fine detaljer. Det er dog ikke mulig å gi alle disse tipsene her. Vi har tatt A4ark og brettet på kortsiden. Blir en A5bok liksom. Rosa ark, med gjennomsiktige ark ytterst. Bundet sammen med en gulltråd. Side 1: Velkommen til bords, Bruden og Brudgom, 14. 06. 2003 Side 2: Meny Side 3: Program (taler/personer/måltider/tider under middagen) Side 4 og 5: Bordplassering Side 6 og 7: Presentasjon av middagsgjestene Side 8: "Takk til:" Vi har brukt to skrifttyper på alt vi har laget: LaBrit og Monotype Corsiva. I bordprogrammet vil det bli frisket opp med litt nyanser for å fremheve enkelte detaljer. Jeg har jobbet kjempemasse med overskriftene (skriftstørrelse, type og annet stæsj). Jeg simpelthen elsker slikt arbeid! Bordplasseringen er laget i Excel og må printes på aktuelle ark separat - etter at sidenr og overskrift er skrevet på fra Word. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 6. mai 2003 #3 Del Skrevet 6. mai 2003 For en pen plan over bordplassering se her Denne kan lastes ned, og printes ut. Oversiktelig og pent! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 6. mai 2003 #4 Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg vil bare takke Felix for å ha gjort marerittet mitt til et mye mindre mareritt ved å gi meg linken til min redning.... nemlig bordplanen. TUSEN TAKK. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 6. mai 2003 #5 Del Skrevet 6. mai 2003 For en pen plan over bordplassering se her Denne kan lastes ned, og printes ut. Oversiktelig og pent! :D Den linken var kjempelur! Nå behørig lagret i mine favoritter.... Takk Felix! Hilsen Ingeborg (som planlegger alt for mye allerede.... over ett år igjen!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
millamin Skrevet 6. mai 2003 #6 Del Skrevet 6. mai 2003 TAKK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D You just made my day. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2003 #7 Del Skrevet 6. mai 2003 :D Tusek takk for svar. Fikk noen ideer på hvordan. Det er ikke alle som er like fingernemme :o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vinterpiken Skrevet 6. mai 2003 #8 Del Skrevet 6. mai 2003 Tusen hjertlig takk Felix....you are really a lifesaver!! Jeg har hatt mareritt om dette, min mamma og svigermor har SÅ utrolig mye å si/mene om akuratt dette emne. Jeg er utrolig takknemerlig for denne linken. Mange klemmer og taknemerlighets tanker fra Vinterpiken Gifter meg på Valentines day next year (14.02.2004) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 6. mai 2003 #9 Del Skrevet 6. mai 2003 Oi oi oi :o Så mange koselige tilbakemeldinger!! :D For så lite.. :oops: Det er jo det KG er for, tips o.l. til andre i samme situasjon -med gi og ta prinsippet. Linken til denne svenske siden fikk jeg av en her, når det gjaldt hvordan man skulle plassere nærmeste slekt etter gjeldende "skikk og bruk". Lykke til med "bordprogrammene"! De blir sikkert alle flotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomsterpiken Skrevet 13. mai 2003 #10 Del Skrevet 13. mai 2003 Dette var jo virkelig helt supert ! Tusen takk Felix :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå