Gå til innhold

Kan noen oppdaterer meg og gjerne spoile meg på DOOL?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hei. Ville ikke kuppe den andre tråden

Sitter å ser på DOOL (Days of our lifes for de som ikke skjønte det...) Men har ikek sett på på evigheter, går på litt ugunstig tidspunkt.... Hva har skjedd, hvem har drept alle menneskene? Helt sikkert ikke Marlena, og hvem er døde? Abe og Victor i allefall (men er de døde på ordentlig) og hva mer skjer om dagen, blir glad for en oppdatering og gjerne litt spoiling... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Heihei :-)

Abe,Jack,Maggie,Caroline,Cassie,Tony,Roman,Doug,Alice er døde nå. Sånn ca i den rekkefølgen.Det er fortsatt èn person som kommer til å dø, og jeg mener å huske at det blir Marlena.

Vi fikk vite hvem det var når Roman skulle dø. Det er Marlena, men hun er styrt av Stefano eller noe sånn. Nå ligger hun på sykehuset fordi hun og John sto ved balkongen deres hjemme og slåss om et våpen og hun veltet over og datt rett ned. Sami sto nede og så det skje, men fra hennes standpunkt (og hennes rare hode) så anklager hun John for å ha prøvd å drepe henne og at det egentlig er han som står bak alle mord og prøver å skylde på Marlena.

John hentet inn Hattie, hvis du husker henne? Marlena look-a-like som Rolf "skapte". Han mente at det var henne som gjorde det hvertfall, men hun har et alibi. Hun var i fengsel på den tiden drapene skjedde. Så da er Marlena mistenkt nr.1 igjen, og blir sikkert arrestert snart. Det er igjen noen som ikke tror hun er morderen, blant andre Hope (og krangler med Bo om det), Belle, John, Sami.

Nå er det begravelsen til Doug og Alice. Og Marlena dukket opp for hun tryglet John om å la henne få si adjø til to mennesker hun var veldig glad i, og det virker liksom ikke som om det er henne. Men det er nok henne.

Hun kommer til å dø snart. Husker ikke hvordan, men det er da sånn hun blir renvasket eller at de begynner å skjønne hva som har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...