Gå til innhold

burde jeg si ja til sex?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei,jeg er en singel studinne på 22 som to ganger har fått sextilbud fra en to år yngre gutt.(vi har begynt å kline) begge gangene har jeg sagt nei...jeg lurer litt på akkurat det selv for jeg er skikkelig vårkåt...hehehe. jeg har litt lyst til å prøve men samtidig er jeg redd for at han skal synes at jeg ikke er fin nok eller at han bare går etter samleiet(bare sånn for å understreke at jeg kun er et ligg)

jeg har som dere skjønner ikke hatt tilfeldig sex før og ber om noen råd og synes dere jeg burde slå til?jeg synes han er artig og veldig fysisk tiltrekkende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Burde du si ja til sex?

Jeg tenker i utgangspunktet at du kanskje bør vente, siden du tydelig er usikker på dette selv - men etter det jeg forstår så kunne du faktisk tenke deg å ha sex med denne gutten. Det er vel ingen ting i veien for at to single kan ha sex hvis begge ønsker det - men jeg syns du skal være helt sikker på at du vil - og ikke gjør det bare fordi han har spurt to ganger...

Du sier du er redd for hva hans intensjoner er, og om han syns du er fin nok - hvis dette bare er tilfeldig sex for dere, så spiller det vel egentlig ingen rolle hva mål og mening er, ikke sant? Men hvis du liker denne gutten og kunne tenke deg å fortsette å ha kontakt med han, så skjønner jeg jo at du er litt nervøs for det...

Jeg vet at jeg nok er litt gammeldags på denne fronten, men jeg syns man bør vente med sex til følelsene er der, og man ikke trenger stille spørsmål om det er rett...Men det er min mening - og jeg vet at det er mange som sikkert har andre syn på dette!

Uansett syn, så syns jeg i allefall at du skal være helt sikker på hva du vil, før du har sex med denne gutten!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Etter mitt syn sier det seg selv at du bør drøye. For som du sier, du er selv usikker, så mitt råd er - NEI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du interessert i da? Er du interessert i noe mer? I så fall bør du vente til forholdet har utviklet seg til noe mer - eller evt gi han opp.

Du er redd han skal synes du ikke er fin nok? Hva mener du med det? Har han lyst på sex med deg synes han vel du er "fin nok"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vega

Jeg var en gang forelsket i en venn - da drøyde jeg lenge før jeg lå med ham - flere måneder, selv om vi lå i samme seng - var redd det ikke skulle føre til annet enn at vennskapet røyk fløyten.

Hva du skal gjøre om du er usikker? Vente kanskje. Bruk i alle fall beskyttelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk for svar.hvis en gutt er ute etter et ligg betyr det da at han nødvendigvis synes jeg er fin?egentelig så liker jeg han litt,så jeg er redd for at sex skal ødelegge videre kontakt. men jeg har ikke lyst til å bli sammen med noen. nei, dette ble for teit...

jeg har hengt meg litt opp i det de mer erfarne på dette forumet sier: at nyt livet mens du kan, når du er gift/har fast partner blir sex en rutine.

tja, har man ikke problemer så lage man "problemer" :roll:

er det nødvendig å være så bekymra for slike ting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enkelt og greit, er du usikker ikke gjør det! Stol på magefølelsen.

Hvorfor ikke bli enda bedre kjent først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Jeg gjentar vel de andre her men; Stol på magefølelsen og vent litt med sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...