Gå til innhold

Hvordan få vekk rester av silikonfugemasse?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har tatt ned en hylle som var festet til flisene med silikonfugemasse. Jeg har skrapet av så godt jeg kan, men det ligger en liten, matt hinne igjen som jeg ikke får skrapt bort. Hva kan jeg bruke til å fjerne den? Går det bort med såpe eller må jeg til med løsemidler? Jeg kan selvfølgelig prøve meg fram, men om noen har tips tar jeg gjerne i mot.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Frank_*
Skrevet
Jeg har tatt ned en hylle som var festet til flisene med silikonfugemasse. Jeg har skrapet av så godt jeg kan, men det ligger en liten, matt hinne igjen som jeg ikke får skrapt bort. Hva kan jeg bruke til å fjerne den? Går det bort med såpe eller må jeg til med løsemidler? Jeg kan selvfølgelig prøve meg fram, men om noen har tips tar jeg gjerne i mot.

Bruk tommelen. Det lillie som ligger igjen vil da løsne hvis du gnikker tommelen mot det så smuldrer det opp.

Skrevet

Bruk et viskelær funket hos oss...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...