Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

En mann blir stilt for retten og funnet skyldig i overlagt drap. Dommeren ser på ham og sier: " Dette er en av de styggeste forbrytelser jeg noensinne har hørt om, eller har måttet være nødt til å dømme i, og det finnes overhodet ingen formildende omstendigheter ved ugjerningen. Jeg skulle ønske, av hele mitt hjerte, å dømme deg til lovens strengeste straff, men dessverre har jeg ikke noe valg. Du er en fri mann og kan nå forlate rettsalen."

Hvorfor avsier dommeren denne dommen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MAnnen som er dømt er siamesisk tvilling, hvis han dømmes så dømmes broren også. Og han kan ikke dømmes fordi det var ikke han som utførte gjerningen.

Skrevet
MAnnen som er dømt er siamesisk tvilling, hvis han dømmes så dømmes broren også. Og han kan ikke dømmes fordi det var ikke han som utførte gjerningen.

Det er juks, du har hørt den før

Skrevet
Det er juks, du har hørt den før

Nei, jeg er bare smart :lur:

Skrevet

er det seriøst svaret??

Det hadde jeg aldri kommet på!!

Skrevet
er det seriøst svaret??

Det hadde jeg aldri kommet på!!

Vet ikke om det er svaret trådstarter var ute etter, men mener det er svaret på en lignende gåte iallefall :)

Skrevet

Tvillingbroren vil bli medskyldig fordi han ikke prøvde å forhindre handlingen, med mindre det var ham som meldte fra. :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet
Tvillingbroren vil bli medskyldig fordi han ikke prøvde å forhindre handlingen, med mindre det var ham som meldte fra. :jepp:

hæ??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...