lille katt Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Har så lyst på en sånn Budda Bag (www.buddabag.com)... Det er en butikk på House of Oslo som har en sånn utstilt, og som tar imot bestillinger. Noen som har en sånn? Hører gjerne om andres erfaringer og fornøydhet . Tenker på størrelse, hvor stor plass den tar i rommet, hvor mange kan man sitte oppi, hvor "fast" holder den seg etc.
Gjest Pupsilure Skrevet 21. mars 2008 #2 Skrevet 21. mars 2008 Denne så morsom ut. Noen som vet? Vet du sånn ca hva den koster, lille katt?
Gjest Pupsilure Skrevet 21. mars 2008 #3 Skrevet 21. mars 2008 Fant det selv. Altfor dyr for meg hvertfall. http://www.laidback.no/shop/budda-bag/
lille katt Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2008 Dyrt... jo...ja... men det kommer jo an på. Hvis man likevel trenger en TV-sofa, så koster jo det også noen tusenlapper. Men ingen som har en sånn altså, som vil dele sine erfaringer?
Melonas Skrevet 22. mars 2008 #5 Skrevet 22. mars 2008 Denne så kjempe kul ut. Så mange forskjellige trekk å velge mellom...!! Jeg har selv en Fatboy, og er kjempe fornøyd med den. Tar litt stor plass kanskje... jeg får heller ikke ha den i fred. Bruker jeg den er det helt sikkert at jeg har to unger oppå meg etter kun kort tid...
lille katt Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2008 Fatboy så jo også kjempekul ut! Prøvde å finne ut hva slags fyll det er i den, ser ut som om det er noe a la saccosekk-kuler? Har du hatt den lenge, holder den bra på fasongen (tenker med skrekk på de utslitte og slaskete saccosekkene fra 80-tallet )?? Jeg kikket bare på noen få sider, ser ut som om de er hovedsaklig til 1 person? Budda-bagene er gigantiske... de største har du jo plass til en hel familie oppi Har egentlig litt lyst på en sånn Maxi-budda... den er jo gigantisk, men virker så koselig å ha plass til hele familien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå