Gjest Birthe Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Vi prater om alt. overalt. Noe som slo meg etter mange år på Kg, det blir ikke snakket om. Ikke av meg selv heller. Hører ingen snakke om hva de har lest/disk på Kg. hvorfor? det snakke om nettby, facebook,men aldri Kg.....pussig
Gjest StockDama Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Snakker om det til typen tøtt og stadig til hans fortvilelse =D Men så er det nok mye færre som bruker kg enn det er folk som bruker nettby/facebook.
Gjest JJ -bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Vi prater om alt. overalt. Noe som slo meg etter mange år på Kg, det blir ikke snakket om. Ikke av meg selv heller. Hører ingen snakke om hva de har lest/disk på Kg. hvorfor? det snakke om nettby, facebook,men aldri Kg.....pussig Det har slått meg også. Når jeg nevner at jeg er bruker av KG har jeg enda til gode å møte noen som vet hva Kvinneguiden er. Merkelig med tanke på det store antallet brukere her. Hege, som var admin her for et par år siden har også et forum. Et lite forum med få brukere (Jegerjenter.net), men jeg treffer flere som sier at de vet om det og brukere det eller leser der. JJ har forresten inngått samarbeid med det nye magasinet Arctic Femme som kommer ut like etter påske en gang.
Gjest milkyway Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Snakker om det til typen tøtt og stadig til hans fortvilelse =D Men så er det nok mye færre som bruker kg enn det er folk som bruker nettby/facebook. Samme her! Og har rekruttert noen venner til å komme her, men tror de blir skremt av frekkhetsfaktoren!
Gjest Bolledeig Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 FREKKHETSFAKTOREN =D? Det er jo tidenes kosemoseforum! Ikke at det nødvendigvis er noe galt i det, men tonen er nå stort sett særdeles vennlig. KG nevnes fra tid til annen, men bare når jeg ser sinnsyke tråder ^^
Kylling Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Jeg snakker lite om KG med andre, fordi jeg vil ikke bli gjenkjent.
Alison Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Det er etter min menig ikke noe rart at det ikke blir snakket så mye om KG. Jeg bruker KG som et fristed og ønsker derfor ikke å fortelle at jeg er fast bruker her. Steder som nettby, Facebook blir vel stort sett brukt til å ha kontakt med venner og bekjente, mens KG i større grad er en plass for å koble av uten at folk vet hvem du er i det virkelige livet.
mysan Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Det hender jeg nevner KG når jeg skal snakke om temaer jeg også har diskutert her inne, eller opplysninger jeg har herfra, men som andre har sagt før meg; har ennå til gode å høre at noen vet hva jeg snakker om. Mine frustrasjoner over merkelige utsagn, fikk imidlertid Yme inn hit, og han har blitt her.
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2008 #10 Skrevet 21. mars 2008 Det hender at jeg gir venner en link til en morsom diskusjon her. Egentlig så vil jeg ha stedet mitt i fred Jeg sier bare at på en diskusjonside så leste jeg ...
Gjest Gjest_fil_* Skrevet 22. mars 2008 #11 Skrevet 22. mars 2008 Jeg forteller ingen jeg kjenner om at jeg ferdes inne på kg fordi jeg vil ikke bli gjenkjent. Mao, kg er et ikke-tema.
Gjest Gjest Skrevet 22. mars 2008 #12 Skrevet 22. mars 2008 Nå som jeg har slettet min registrerte bruker, og bare er gjest her inne, prater jeg om det i hytt og pine. Min mor vet om KG (jeg anbefalte henne å søke opp noe her en gang), mine venninner (enkelte av dem er her også selv i ny og ne), og jeg refererer stadig fra samliv-tråder til min kjære, som sikkert også er litt lei av å høre om hva jeg leste på KG...
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 22. mars 2008 #13 Skrevet 22. mars 2008 Jeg forteller ingen om det, for jeg er mannemann og ingen ville trodd at jeg var inne på kvinneguiden.
Gjest Jente37 Skrevet 22. mars 2008 #14 Skrevet 22. mars 2008 Jeg forteller ingen om det, for jeg er mannemann og ingen ville trodd at jeg var inne på kvinneguiden. Hihi... altså en "skap-KG-leser". Tror det er mange av dem der ute, ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå