Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min liste er:

* Dr. Hauschka-produkter:

- Renseprodukter (rensemelk, toner, kremer, ampuller, bronsekonsentrat)

- Sminken (concealer, solpudder)

- Lypsylen

Konklusjon: ALT jeg har prøvd fra Dr. Hauschka. Huden min er så godt som perfekt, så jeg går uten foundation for tiden:)

* Grønnleiremaske

* Honning som maske

Begge disse funker perfekt og gjør huden glødende, jevn og fantastisk!

* YSL maskara, Faux Cils = gullmaskaraen alle snakker om - med GOD grunn;)

* L'occitan dusjolje med mandellukt: Helt herlig som dusjsåpe, blir en melk i kontakt med vann og fungerer bedre til barbering enn barberskum!

* Everydayminerals sminke er herlig. Liker kjempegodt foundationen deres, men trenger det ikke lenger..

Har dere fått noen nye favoritter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Lumiere mineralfoundation er en potensiell kandidat. :)

Skrevet

mine favoritter:

*Elizabeth Arden Flawless finish Sponge on foundation

Komer i utrolig mang enyanser (ogsaa med gule undertoner som jeg har vanskelig for aa finne hos andre merker..), komer i en superpraktisk compact med sort speil, kan paafQres med vaat svamp for full men frisk finish eller tQrr svamp for mer matt og ikke saa full on finish..ikke daarlig pris heller!

*Eyelure individual eyelashes

Jeg har faatt komplienter hvr eneste dag siden jeg begynte aa bruke disse! Lett som en plett aa ette paa, varer i flere uker...og trenger ikke styre med mascara hver morgen..kommer i tre lengder saa du kan mixe og trikse som du vil for aa oppnaa den looken du vil ha.

*Superdrug.co.uk (vet ikke om de leverr til Norge?) selger kanebo skincare set med cleanser, toner og moisturiser for litt over hundrelappen! Jeg har kjQpt benefiance serien som egentlig er til eldre hud, men den er helt herlig siden jeg har veldig tQrr hud

*Driclor

En slags deoroll som svir litt i begynnelsen,men etter et par dagers bruk, trenger man kun aa bruke den ca en gang hver 14. dag saa har man knusktQrre armhuler resten av maaneden, elv uten deodorant..denne har vaert en lifesaver for meg etter at jeg byttet ppiller ogplutselig begynte aa svette mer enn fQr! Super paa ferie ogsaa!

*Garnier Ambre Solaire Streak free dry mist self tan.

Denne kan jeg ikke leve uten..for en som meg, som ikke har taalmodighet til aa skrubbe og paafQre selvbruner forsiktig, er denne helt super.

Spray paa, tQrker paa sekundet, faa deg noen timer skjQnnhetssQvn, og vaakn opp med en brunfarge som ser ut som om du nettop har kommet tilbake fra Maldivene..

Varer ca en uke, grei pris og faar deg til aa se mer bronze goddess ut enn stripete satsuma..

*sally hansen french tip pen kit

Som sagt, jeg er slurvete med paafQring og har null taalmodighet.

Denne kommer med en liten penn med den hvite neglelakken for french manicure, som du bare kan 'tegne' rett paa neglen..!

Kjapt og lettvint og ypperlig for klQner som meg..

*Pantene Time Renewal Shampoo & Conditioner

Vet ikke om dee selges i Norge enda, men denne sjampo & balsam serien er et absolutt gullfunn!!

Jeg aner ikke hva det er de putter i disse flaskene, men haaret (selv slitt, farget haar som mitt) blir SUPER blankt!

Folk rundt meg har spurt hva jeg har gjort med haaret mitt siden det ser saa blankt ut, og en venninne av meg bruker den samme, og jeg ser absolutt forskjell..beste av alt er at de bare koster rundt 25 kroner hver..!

Bedre enn noen annen profesjonell sjampoo jeg har prQvd!

Skrevet

(dere faar unnskylde skrivefeil i posten min..skriver med laptopen paa fanget med en pusekatt som klatrer rundt og uten norsk keyboard..) :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...