Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg jobber for et firma i England, dette er et stort internasjonalt firma hvor man må holde en proffesjonell tone. Nå har det seg slik at jeg har falt for sjefen min, han er ikke direkte min sjef men sjefen for ett team i samme avdeling som meg. Han er en fantastisk mann og vi har det topp sammen. Vi gjør i grunn alt som kjærester gjør bortsett fra den ene tingen som virkelig plager meg og det er at vi må holde det hemmelig for alle da det ikke kan komme ut med hensyn til jobben.

Jeg har jobbet i dette firmaet i noen år nå og vet at om man tar det opp på en proffesjonell måte med direktørene i firmaet så vil det faktisk være greit å ha et slikt forhold som vi har da (som jeg nevnte tidligere) han ikke direkte er min sjef og vi ikke lar dte gå utover arbeidet, men dette vil ikke han. Han vil holde det hemmelig og fortsette og snike rundt. Jeg vet ikke om det er fordi han er feig, bekymret for fremtidig forfremmelse i jobben eller om han rett og slett kun gjør dette her nettopp pga spenningen. Jeg har prøvd å prate med han, men vet liksom ikke hvor jeg skal begynne og vet heller ikke om jeg kan forvente av han at han skal gå ut offentlig med vårt forhold hvis det er vanskelig for han.

Endret av Evie
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vært ærlig om det...å snike rundt slikt er ikke bra, iallefall ikke om dere blir fersket av sjefssjefen. Det vil jo ikke skje noe alvorlig, så lenge dere er åpne og ærlige om dette. Dere vil mest sannsynelig ikke jobbe på samme prosjekter lenger, men det burde da ikke være noe farlig...eller bedre, så dere ikke går lei av hverandre.

Ville stått på mitt her jeg om jeg var deg.

Skrevet

Enig. Ville snakket med han slik at dere ble enige om å si i fra, for hvis han bare er ute etter spenning, så er det vel kanskje ikke så lurt å fortsette forholdet, om det du vil ha er et "ordentlig" forhold?

Gjest Casey
Skrevet
Jeg jobber for et firma i England, dette er et stort internasjonalt firma hvor man må holde en proffesjonell tone. Nå har det seg slik at jeg har falt for sjefen min, han er ikke direkte min sjef men sjefen for ett team i samme avdeling som meg. Han er en fantastisk mann og vi har det topp sammen. Vi gjør i grunn alt som kjærester gjør bortsett fra den ene tingen som virkelig plager meg og det er at vi må holde det hemmelig for alle da det ikke kan komme ut med hensyn til jobben.

Han tenker på jobben og karrieren som førsteprioritet. Det burde du gjøre også. Tenk på mennene som en bisak ved siden av alt annet i livet, ikke som den ene hovedprioriteten hvis alt faller og står på. Tenk mer på jobben din og hvilke muligheter du har videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...