BeautyQueen Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg spiser superchips en gang i uken , ikke noe annet godt. Er det bra når jeg strammer opp til sommeren eller bør jeg droppe alt sånt ?
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Det kommer vel bare an på hvordan du strammer opp ellers... trening og hva du faktisk spiser og drikker resten av uka. Superchips er garantert ikke BRA for oppstramming, men om du spiser én pose i uka og ellers lever sunt tror jeg ikke den ødelegger noe for deg.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Du kan spise Superchips HVER dag, sålenge du inntar færre kalorier enn du forbruker. Selvsagt er ikke dette sunt, men det er bare for å illustrere at den eneste veien for å gå ned i vekt er denne "regelen". Ligger du på et kaloriunderskudd på ca. 500 kcal. per dag, men skeier ut med Superchips (som inneholder ca. 650 kcal. for en pose), skal ikke dette gjøre store skaden. Du vil fortsatt gå ned i vekt.
Gjest Bolledeig Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Jeg spiser superchips en gang i uken , ikke noe annet godt. Er det bra når jeg strammer opp til sommeren eller bør jeg droppe alt sånt ? Det er vel ikke katastrofalt, men jeg legger ikke i min munn at det er BRA å spise chips :-D. Det er tomme kalorier, og usunt. Ja, superchips har mindre kalorier enn vanlige chips, men det er jo ikke akkurat helsekost. Så lenge du ligger i kaloriunderskudd (og får i deg de næringsstoffene du trenger) så trenger ikke superchips en gang i uken være verdens verste problem.
Kptpower Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Og jeg er jo en av de som holder fast på at man SKAL unne seg noe en dag hver uke evt. hver 10-14 dag (hvis man er veldig overvektig), dette for motivasjonens del, og fordi du rett og slett sender JEG ER FRISK signaler til kroppen din. NB, det å unne seg noe, trenger ikke være superchips eller godteri da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå